2010年8月10日星期二

小肥肥3

小肥肥....每日都會為我帶來點點的"驚喜".....


事件簿1
今日....一返工.....
小肥肥好快就發現左我的踪影......
佢...."maymay姑娘....你終於返工la?"
我...."咩終於呀? 我不過係放左一日假ja ma......"
佢...."點解我好似好耐無見你咁ge?"
我...."我唔知你呀....."
佢...."我知la......一定係我太掛住你la~~~"
=.="

事件簿2
我係度寫緊牌子.....
突然傳來一陣急速的車輪滾動的聲音....緊接著的係一陣急速的腳步聱......
再加上一把熟悉的尖叫聲........"maymay姑娘!!!!"
無錯.....又係大家熟悉的小肥肥......
我...."做咩事呀? 咁大聲?"
佢...."我想話你知.....我去睇電視ja ma....."
我...."睇電視都唔駛咁大聲ah ma....=.="
佢走左去電視房.....隔左唔夠5分鐘...佢又走番出黎......
佢...."喂, 我想知你幾時做番後面ah?" (佢想知我幾時做番佢的team nurse....)
我...."唔知呀.....可能過幾日la...."
佢...."咁咪有排等......"
我...."咦?你唔係睇電視ga 咩?咁快走出黎ge?"
佢...."d 電視都唔好睇ge.....出黎睇住你好過......"
=.="

事件簿3
臨收工......當我正專注交更之際.....
突然.....一個人頭挨左落我個膊頭......嚇左我一大跳!! 
我身邊的同事都被依個突如其來的行為嚇左一嚇.....
又係無處不在的小肥肥.....真係夠曬"驚喜".....=.="
我...."你想嚇死我地咩?"
佢...."你地睇唔到我行過黎ja ma....."
我...."我地交緊更.....無留意ah!!! 被你激死la....."
佢...."maymay姑娘.....你今晚返夜ah?"
我...."唔係呀.......返夜太密........我會死ga....."
佢...."咁聽日先見到你lu......" 佢邊行邊走.....好大聲咁叫...."我會好掛住你ga!!!"
方圚5米的人都應該聽到.......
=.="

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!