2010年6月1日星期二

Day 4 帕姆卡雷 上篇之巴士一日遊

2010年4月15日

今天清晨5點幾就要起身la........
收拾行裝後.......就要即刻去otogar (巴士總站) 等巴士la.....
我地要趕上最早的一班巴士......

天仲未光.......街上無咩人........外面好凍.......應該只有10度左右......
Picture
清晨時份的鐘樓.......亮起來lei~~~
Picture
巴士站外......等緊巴士......好凍好凍....巴士快d黎la......>.<
Picture
雖然食北風食到飽......但都要食早餐----芝麻圈圈~~~ ^v^
hk 好多麵包店都用好多自發粉去整麵包....焗完出黎睇落好大件...但食落一d都唔飽......!!!
芝麻圈圈係比較實心.......係飽肚ga~~
Picture
今日整日都係巴士上度過.......
先搭車由Cannakkale 恰納卡萊去Izmir 伊士麥......
好遠lei......要坐6個鐘車...........
巴士沿著愛琴海前進.....go go go!!!
Picture
今次搭的巴士.....都係Truva公司的.....
Picture
不斷有人上車落車......車上擠滿乘客......全車滿座lei~~~
Picture
好開心......依架車有電視.....之前搭個架無ga....!!!
悶到嘔......睇下電視解悶先......
可惜唔係個個位架電視都睇到.....ah da 個架睇唔到ga.....
竟然有Garfield 2 睇.......超開心!!!! 可以消磨好幾個鐘lei......
點知........咦? 講土耳其文ge? 仲要無字幕......=.="
睇唔明......唯有轉台睇烹飪節目.......無字幕我都知大概做緊咩......=.="
Picture
有水+小食派ga~~
我第一次見依種包裝的礦泉水......
Picture
土耳其的巴士上......都有1-2個巴士服務員.......
依個巴士服務員極度引起我的注意力......
佢唔係靚仔.....身材又唔係高大......佢有咩咁吸引lei?
佢成日o係我隔離用礦泉水gel 頭 + 照鏡 + 噴花露水.....極度貪靚.... =.="
Picture
沿途的景色.......
Picture

6個鐘的車程好唔容易過左.....終於到Izmir 伊士麥.......
太好la......我已經坐到patpat 有d痛la.....>.<
伊士麥係土耳其第3大城........歷史悠久......但時間所限......唔可以係度停留......
我地要係度轉車去Denizli 德尼茲尼.......Picture
但要買張車票......一d都唔容易lei......
一落車......一群旅行社+巴士公司職員擁埋黎.......有d仲拉住我.....真係好可惡!!!
不停問我地....japanese? korean? "........."where are u going?"...."
好唔容易先甩到身......入到去巴士站......
一入到去.......見到一列好長好長的巴士公司counter......
靠近一d......個d 職員又不停問你去邊.....每閒公司都想搶生意 ma.....
我地之前睇書.....介紹左d大巴士公司......唯有逐一詢問......
最後....終於成功買左車票.....仲要好快開車.....
好開心.....同我地尋晚 plan 的一樣.....全部 on schedule lei~~~
Picture
今次搭的係Pamukkale 公司的巴士......又係another 3個鐘的車程.......
成架車都係紅色為主色lei........
Picture
今次的小食係餅乾......^v^ haha....都係紅色lei~~~Picture
巴士服務員的手推車......
有Nescafe coffee, tea, 蛋糕, 餅乾, 汽水.....
Picture

訓覺.....吹水.....睇旅遊書.......發呆......依個 cycle 不停的循環又循環....
3個鐘好唔容易先過左.....我真係悶得快要發瘋la!!!! 救命ah!!!!
終於到達Denizli 德尼茲尼......已經係下午4點半la.....
一如以往........一落車就有好多好多的人圍著我地.......
要拖著o急衝開人群......有如過五關斬六將......."全部行開ah!!!"
我地飛快咁衝去巴士公司的counter.....要買今晚的車票lei.....
依個巴士站比伊士麥o個個殘舊好多.....好幾間公司occupy 一個counter ....
d 牌好亂......睇到人頭昏腦脹......=.="
去大公司Metro問一問.....點知無我地要的路線....佢就介紹我地去"佢個frd" 的counter....
之前睇書.....話有d巴士公司好奸.....會係公路放低乘客......
我再三問清楚巴士公司職員......佢話會去我的目的地.....我地就買下車票.....
Picture

買左晚上的車票......時候唔早.....
係時候去我今日的目的地---Pammukkale 帕姆卡雷 (棉花堡).....
就去巴士站外搭dolmus (類似hk小巴的交通工具).....直奔Pammukkale 帕姆卡雷!!!
有個dolmus職員同我地講...."the ticket that u bought in the bus company will not bring u to Goreme......u got cheated!  Only one company will go to Goreme...... " (我夜晚就係要去Goreme...>.<)
omg....聽完好無奈......車票買左la......仲要唔平lei.....都唔知邊個先講真!!!!
唔理la....去完棉花堡先算la!!!
Picture

搭左30 mins車......終於到 la.....
好開心lei.....我地成功係太陽落山前......到達我的第一站!!!!
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!