2010年6月11日星期五

Day 5 奇柏多奇亞 下篇之滿城盡曬黃金鴿

2010年4月16日

第4站: Belisirma Vallage
好唔容易....終於行完Ihara Valley......

繼續向前行......就到 Belisirma Vallage---午餐的地方.....
已經係下午2點多.......個肚不停打鼓.....餓得快要死la.....終於食lunch......
我地係河邊的棚子內食午餐......
Picture
用木+麻布搭成的......好穩固.....
縱使外面有多熱.......坐係棚子入面好涼快ah......
Picture
棚子內有地毯.....要脫掉鞋子坐~~
我諗張地毯好耐無洗過.........我& dada 坐完都覺得好痕....=.="
Picture
係河邊享用的地道午餐.....
Picture
我的唔知咩野雞飯.....味道ok la......
唔要求得咁多ga la....食飽就ok la!!!
Picture

食飽飽......即刻上旅遊車.....
又係時候向下一站進發la.....
沿途見到唔知幾多公里外的美麗雪山.....好美......令人難忘!!!
Picture

第5站: Selime Monastery
依個係當地著名的洞穴修道院......
Picture
先要向上走大概100m......都幾斜ga......
就會兒到一個又一個的洞穴......
PicturePicturePicture
大大小小的洞穴遍佈整個山頭......Picture
有些洞穴內有壁畫 ~Picture
真的真的好佩服古時的人.....整到d 咁特別的建築~~
Picture
我地的導遊.......
其中一個土耳其女團友成日同佢吹水......所以佢唔係好理其他團友.....
我懷疑土耳其女團友對佢有意思~~ haha~~佢地最後仲交換電話.....
Picture
由monastery 遠望.....天朗氣清......好靚ya~~~ ^v^
PicturePicture

第6站: Uchisar Pigeon Valley 烏奇希莎鴿子谷
先去玉石工廠睇Onyx Demonstration.....
Uchisar 係當地著名的玉石工場......
Onyx 瑪瑙可以製成各種大大小小的首飾.....好靚.....
但價錢好貴lei....我一定買唔起.....所以行左一個圈都出左去外面lu.....
Picture
鴿子谷.....一個住滿鴿子的山谷.....
昔日居民會開鑿鴿巢....讓鴿子棲息.....再收集鴿子的糞便作葡萄樹的肥料.....
所以岩石上有好多小小的洞穴.......
Picture
一棵掛滿邪惡之眼的樹.......
Picture
邪惡之眼---土耳其人相信可以避災解煞之物.....
Picture
名符其實.....鴿子谷.....真係有好多鴿子.......
成千上萬的鴿子係我頭殼頂飛黎飛去........1000000000000000萬個恐怖!!!!
係依度冒著生命危險影相.......不停打冷震......又起雞皮....
我真係好鬼驚......好驚d鴿子係我附近飛黎飛去....又驚中地雷.......T.T.....
Picture
日落下的夕陽金金黃黃的.....
金黃的鴿子谷更美.....連d鴿子都被染成金金黃黃的.....但仍然係好恐怖.....>.<
PicturePicture

鴿子谷係Green Tour 的最後一站......
搭車返到去Goreme......已經天黑la.....
又係時候食晚餐la.....求其選擇左附近一間餐廳....
Picture
個menu 好靚......^v^....Picture
土式薄餅+意粉+ yohurt pudding.....
yohurt pudding.....係yoghurt 上加蜜糖.....酸酸甜甜的....
dada唔食奶類.....又唔好甜品....所以我一個人食ja....
依個yoghurt pudding.....令我後悔左整晚.......T.T
Picture
dada的土耳其咖啡......
Picture
一隻不停喵喵叫....向我地討食的小猫.....
dada 話佢應該懷孕la.....我地俾左d 麵包佢食.....佢狼吞虎嚥......一定餓左好耐la.....
之後佢又行左去隔離討食.....隔離桌子個男人竟然踢佢....
有無人性ga......生命黎ga.......真係想去打穫佢!!!!!! Picture

食完飯返hostel la.....
第一次住cave room.......
因為係洞穴改裝而成.......好涼快.....仲有dd凍tim ah....^v^
依間就係我地間房......好得意.........i'm loving it~~~
沖完涼要訓la..... 好累好累la.....Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!