2010年6月14日星期一

我返黎la...

累....
我由大阪返黎la.....
我的第2個AL 正式結束la......
今次去大阪......係第一次同細佬兩個人去.....
基本上係全包宴.....
機票, 酒店, 民宿.....所有野都係我book.....
我揾路, 我keep 錢, 我plan 行程, 我出錢.....!!!男人!!!
依個旅程.....真係前所未有的疲累.......=.=
全部野都係我搞......=.=......真係好累.....
但經過依次旅程......我又學到野la....又加強左我自由行的能力la!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!