2010年6月29日星期二

Day 6 奇柏多奇亞 下篇之荷包大出血

2010年4月17日 下

第5站: Pasabagi Monks Valley 帕夏倍山谷
好唔容易離開左陶瓷坊.....又要係雨中衝去下一站la......
又係一個佈滿香菇岩的地方.....
其實係cappadocia 的2天......non-stop咁睇香菇岩.....

haha.....好厭倦ma? 我覺得每一塊香菇岩.....大小形狀各不一.......由唔同的角度睇......
石的形態仿佛又有點兒不同.....每一次睇.....都有一d唔同的感覺.......
Picture
Picture
Picture
Picture
一排排的香菇岩......好壯觀.....
Picture
Picture
依度真係一個影相的好地方....
可惜.......今日有當地中學生的參觀團.....
一群紅色乒團......不停係度玩, 叫囂.....有dd大剎風景lei.....=.="
不過好搞笑....可能當地學生少見亞洲人.....不停係我地面前....對我地評頭品足....
有d會走過黎問下你..."tourist? japanese?"....haha....
Picture
依個叔叔係我今團的團友......
佢係馬來西亞人........有7個禮拜大假可以去旅行.....
可能難得係土耳其遇到亞洲人la.......今日整天都跟著我.....不停的跟我吹水....
我都算健談....但我都有點兒疲累lei......
dada 都係亞洲人......又唔見馬來西亞叔叔跟著佢......!!! 可惡!!!
Picture

第6站: Dervent Valley (Imagination valley) 德伍連特
Dervent Valley 又名imagination valley...........
係一個乾燥的山谷.......地勢起伏.......有好多大大小小的白色岩石......
依度的岩石....因長期的分化+雨水侵蝕.......而形成好多奇特的形狀.......
Picture
遠望過去......就係著名的駱駝石......
Picture
近睇.....真係好似一隻駱駝lei~ ^v^
Picture

第7站: Wine Tasting in Urgup
個天好灰.....不停下著細雨......
之後我地就去cappodocia 一間著名的酒廠參觀......
可以買香菇岩形狀的紅酒......
Picture
Picture
Picture
Picture
可以嚐一嚐紅酒......唔識飲酒.......唔知算唔算好野......^v^
但隻杯有好多唇膏印.....好恐怖......T.T
Picture
尋日+今日的團友george.....一個友善的美國叔叔.......
Picture
買完酒......今日的Red Tour 終於完結 la......
一落車......向天仰望.......太陽又出來la....
係cappodocia 更加體會到......變幻莫測的天氣......
Picture
返左hostel 擺低左d行李......我地就出左去影下相.......
經過一間染布廠.......我咁大個人都未見過lei.....
Picture
Picture
Picture
突然.......係一堆垃圾旁.....見到一隻肥肥白白的孔雀......
應該有人飼養的......原來土耳其人流行養孔雀lei.....haha~
Picture

Goreme 的街景.......
Picture
Picture
Picture
影影下相.......有一群疑似飛車黨的人"飛"過.....
飛車的同時.....仍不忘跟我地揮手 + 問我地 "japanese? Korean?"~~~
haha~ 依條問題真係咁重要!?
Picture
路過一間地氈店......地氈一d都唔平ga.........
Picture
坐係地氈店外......主動要求拍照的店主......
其實我好好奇....點解土耳其人咁鐘意叫人幫佢地影相? =.="
Picture
dada 最鐘意的店子.......每一次去依d 店子......佢都會大出血.....kaka~
dada一見到依d 金屬......就好似變左另一個人咁........超瘋狂!!!
有各種唔同的金屬器皿........如門鈴, 秤子, 熨斗, 盤子, 水煲....etc.....
不過就要同店主講價....因為土耳其的店子.....貨品大多標價很高.....
要等顧客講價.......再慢慢降低價格.....
我都引唔著.....買左一個神燈......好靚~~~^v^
Picture
店主應該係一個大近視lei~
Picture
我係依間店子逗留左好長的一段時間lei......
擺設靚.....首飾靚.....袋子靚.......咩野都靚......^v^
haha.....不停跟老闆講價lei.....買左好多東西......荷包出血la.....
不過我地出血出得好開心~~~ 好滿足ah!!!!! 
老闆請我地飲左好多杯土耳其茶......又教我地講土耳其語......
土耳其語好難記lei......我只記得"How much?" + "Thank you!"依兩句點講.....=.="
yeah!!! 我以後識問人幾錢.....唔駛再指手劃腳 la!!! keke!!!
Picture
黃昏的Goreme.......其實已經8 點多la....
個天仲未黑晒ga.....藍藍的......
Picture
今晚走遠一點......去左一間比較地道的餐廳食晚飯......
味道蠻好lei......
Picture
Picture
Picture
Picture
食飽飽......出血過後......行李多左好多......=.="
好唔容易........終於pack 好行李......要快點訓la......
身體累得不能再累la......好似比之前更病的......發燒...=.="
終於決定明天的行程......!!!超期待!!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!