2010年6月8日星期二

Day 5 奇柏多奇亞 中篇之瘋狂中頭獎

2010年4月16日

滿佈外形奇特的香菇岩......係cappodocia最大的特色.....
點樣形成ga lei?

cappodocia 經歷左多次大大小小的火山爆發.....
熔岩覆蓋了整片大地......再經歷左數萬年的風雨侵蝕.....
由於地層的硬度唔同......較軟的岩層遭到侵蝕流失.....
剩下較硬的岩層.......所以就形成左cappodocia 奇特的地型.....
上半部份的可頭比較硬.....下半部份就較軟.....被侵蝕流失.....
形成柱狀的"香菇岩".......

9點半......一輛14人座位的車子黎接我地la....
之後就去其他地方pick up其他團友......
今日join 的Green Tour 有 12 個團友......輪流自我介紹....
團友都黎自世界各地lei...USA, Portugal, Canada, Turkey, Taiwan....

第1站: Goreme Panoroma 格雷梅全景
經過15 mins不停向上攀的車程......旅遊車到達一個平原.....
可以睇到 Goreme Panoroma.....即整個格雷梅的全景......
見到一望無際的景色.....整個格雷梅盡收眼底.......
見到大大小小的香菇岩.......大自然的威力真係令人驚嘆.....
傳說依d外形似煙囪的香菇岩...以前曾住著精靈...所以有"Fairy Chimney精靈煙囪" 之稱....
PicturePicturePicture
依個係我地其中一個團友---Lily.....佢黎自台灣......非常熱情+健談 lei......
haha....他鄉遇故知.......^v^
Picture
依棵係土耳其版的許願樹.....好多紙條綁係樹上lei....
Picture
賣手信的攤子.......d布好有阿拉伯 feel ~~
PicturePicture
遠望....可以見到 Uchisar.....土耳其語的意思係"三座堡壘".....
Uchisar 係Cappodocia 地勢最高的一條村落......
村中央的大岩石有好多洞穴....導遊話依家仲有人住ga~~
PicturePicture

第2站: Derinkuyu Yeralti Sehri 德林克尢地下城
由7世紀開始.....就開始有人係Cappadocia居住.....
當時的基督教徒受到伊斯蘭教徒的迫害......
所以基督教徒就逃到cappodocia......建造地下城居住......
德林克尢地下城就係其中一個......亦係cappodocia 最大的一個地下城.....
當時可容納10000萬人共同生活lei~~
Picture
盛惠7.5 TL.....Picture
地下城深達85m......有好多錯綜複雜的通道......
即使外面的溫度有多高......天氣有多熱.....係地下城完全感覺唔到......
係地下城內......覺得好涼......甚至覺得有d 凍tim......
Picture
睡床......以前d人都唔係好高ja.....
Picture
教堂.......頂部呈拱型的.......當時係好罕見的.......
Picture
meeting hall.....聚會的地方......
Picture
地下城雖然好大.....好似迷宮般.......
但樓底一d都唔高.....有d通道亦好窄好鈄.....只容訐一個人通過.....
亞洲人身型比較細少......穿過通道時比較容易.....
同團的外國團友.....行得好辛苦lei.....
有時成段路都要彎著腰穿過......一唔留神......就會中頭獎.....好痛......=.="
我生得咁矮....都成日中頭獎......
dada初初都有問我有無事.....後期我中頭獎的頻率實在太高.....佢都費事理我la......
真係好無奈.....六合彩的頭獎又唔見有我份.....T.T...
Picture
Picture
Picture
地下城附近的手信攤子......
PicturePicture
好多色彩鮮艷的地氈.......
Picture
賣cappodocia 娃娃的攤子.....
Picture
地下城的另一邊......
有好多用石頭堆砌的房屋........幾個當地婦女坐在房子外聊天.....
我地走過去影相.....佢地好熱情.....教我地土耳其語~~~
原來佢地全部都有血緣關係......幾代同堂lei....Picture
超可愛的小妹妹......佢兩條辮子好得意ah~~~ ^3^
Picture

第3站: Ihlara Valley 烏夫拉拉溪谷
Ihlara Valley 健行係Green Tour 的其中一個重點......
入場費盛惠2.5TL......
Picture
Ihlara Valley 長約14km.....深約120m.....
Picture
個天藍藍的.......白雲唔多......好曬lei~~~
Picture
一路沿住樓梯繞著山向下走.....
Picture
山谷中.....仍然殘留著唔少大大小小的教堂.....
依d 教堂歷史悠久......大部份建於西元11世紀......
Picture
內部有好多同基督教有關的濕壁畫.....PicturePicture
小橋流水.....Picture
湍急的流水.....好清澈......
PicturePicturePicture
景色好靚......靚到如畫一般......
Picture
原本lily係一直跟著我地兩個的.....
我地掛住影相.....行得好慢......佢就跟大隊先行la....
Picture
樹輪......同埋直覺話我知係有毒的菇菇.....
Picture
我地係溪谷......沿著河流不停的向前走.......
兩邊都聳立著大大少少的懸崖峭壁........好有氣勢!!!!
Picture
Picture
不斷的向前走......
背包好重......又無著行山鞋......上上落落....行左2個鐘先行完......=.="
旅行je.....我無想過要行山ga.....好累lei.....
我未食早餐....就已經出發......又餓又累......自己攞苦黎辛.......
不過Ihlara valley 係值得去ge~~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!