2010年6月30日星期三

Day 7 阿廸亞曼上篇之英文版城市論壇

今日好早就起左身......
吃過早餐.....好快好快的收拾行李......
今日要同cappadocia say byebye la~
臨走......同hostel 主人一家影張相......
依個就係hostel 負責人.......依個哥哥好nice + helpful.....
我黎緊3日的行程.....都係多得佢幫我安排 ja......100000000個感激ya~ >3<
Picture
hostel 主人一家.......爸爸+細佬......
Picture
影完相......坐係lobby 抖一下........心情有點點的緊張lei......
突然......hostel 哥哥同我地講....."it s time to go!"....
然後佢好型咁雙手拎起我地的2個行李箱.....拎去接我地的車子.......^v^
我想講.....我地兩個的行李箱雖然好細......但一d都唔輕ga.....
係cappodocia 買左好多野lei.......拎到我地死死下........=.=".....
所以依刻覺得hostel 哥哥真係好型~~~~
真係要講byebye la.....cappodocia.....i love u!!! i will be back!!! 我地去邊lei?
今次的目的地係--- Mountain Nermut.......
我地計過.....join 3日2夜的 local tour 係最安全+最平ga....
但因為Mt. Nermut 係 east turkey.......所以就要花上好多時間搭車去Mt. Nermut.......
Picture
導遊哥哥先接我地2個.......然後就去接我地依團的另外2個團友......
好緊張好緊張.......我地的團友係點ga lei?
如果係騎呢人就慘la.....今次依個tour 要對足3日lei.....
當我地係度擔心之際....謎底解開la.....
係一對年輕的澳洲藉夫婦....年齡應該比我大好幾年....
男的叫anthony.....女的叫sam......原本我同dada 都係坐係後排的......見人家係一pair....
算la.....無謂分開佢地la.....我坐司機---導遊哥哥隔離個位la.....
又因為佢地係外國人.......對腳長過我好多.......
我的座位都向前移......好讓佢地可以伸直對腳......無所謂la......我對腳咁短......
gogogo.....出發la!!
Picture
見到車子不停的向前駛.......
慢慢駛離奇石怪岩.......再見不到lu......
真的離開cappodocia la........
Picture
第一站: Seljuk Karatayhan Caravanserai 圍帳客棧
依個係古時絲綢之路的中途補給站....
導遊哥哥話....土耳其境內仲保留左40幾座依d補給站.....
依d補給站大多建於西元13世紀.......用cappadpcia 當地的火山岩建造的......
可容納40-50 人投宿.......同時亦有交易買賣, 監視防禦的功用.....
好大座.....但好可惜......今日無對外開放lei.....唔可以入去參觀....>.<
Picture
圍帳客棧外的景色.....
下著毛毛細雨.......睇左一陣就衝上車lu......
Picture
繼續的向前走......
離cappodocia愈黎愈遠......天色亦有明顯的分別.....
駛離左烏雲帶.......又再次見到藍天白雲la~~~
Picture
Picture
又過左3個鐘......導遊哥哥突然把車子停下......
我心諗....唔通到左目的地?
haha......錯la.....依2個係中途站......俾我地去一去toilet ja....
Picture
依個係導遊哥哥.....佢係度抹車......haha....
Picture
我地依3日2夜local tour 的車.......
Picture
又係時候幫架車入下油la....
係土耳其入油.....平過HKG ga.....
Picture
歇左一會......又係時候出發la......
土耳其的公路又寬又大.......車子的數量亦唔多......
依家車速 around 120km/hr......係依度駕車一定好free la.....
Picture
沿途.....sam, anthony, 同堆導遊不停吹水......
話題係好多元化的.......上至天文.....下至地理......咩都吹一餐.....
我就訓下醒下咁吹水......
唔通外國人眼中.....HKG 就只有政治?
佢地同我的話題都圍繞著one country two systems....democracy.....capitalism.....
佢地問我...對六四事件的睇法......對中央管治HKG的睇法......=.="
我講完自己的睇法.....sam 係會challenge 我ga....=.="
好彩......小妹中學個陣讀過4年GPA......都吹到兩咀......=.="
不過......我覺得澳洲人同英國人的英文好唔同......
澳洲人的英文d stress 好重........有dd 難聽.......
我打醒12分精神先完全聽得晒佢地講咩ja.....好似oral exam 咁.....=.="
成個車程.....就好似英文版的城市論壇......>.<"
Picture
Picture
好唔容易......又捱過幾個小時的車程......真係坐到patpat 都痛......
終於到左食午餐的地方la......又係湯+飯+燉雞+菜........
依度的土耳其人都對我地投以奇怪的目光.......
可能比較少亞洲人la......>.<
Picture
依碟係醃辣椒.......土耳其人好鐘意食.......我見到人人都有叫ga......
我又試下la.........wa......救命........辣到流眼淚.....>.<
個種辣.......係辣到令人反胃.......飲好多水都解唔到......T.T.....
Picture 

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!