2010年6月13日星期日

Day 6 奇柏多奇亞 中篇之逃出陶瓷坊

2010年4月17日 中

第3站: Goreme Open Air Museum 居雷梅戶外博物館
西元4世紀開始......
有好多基督徒為左逃避伊斯蘭教徒的迫害......就移居Goreme.....
興建左好多大大小小的洞穴教堂+修道院......
而係Goreme山谷的30多座教堂+房屋....就保存下來.....改為博物館對外開放.....
Picture
Picture
原來15-22/4 係Tourism Week lei~
Picture
大大小小的教堂.....都由形狀奇特的巨石改建而成......
Picture
係博物館內其中一個最著名的教堂 --- 蘋果教堂......
有好多基督教的壁畫.......保存得蠻好lei....
色彩鮮艷.....
Picture
Picture
古時的房子......有好多大大小小的洞.....係用黎儲物的~~~
Picture
飯廳........依個就係飯桌+椅......可以容納30多人lei......
但桌子太矮la.....條腰一定好累la.....
Picture
博物館的其他教堂.......
係洞穴教堂內.....真係好涼快....但一踏出洞穴.....
外面的天氣實在係太太太炎熱la!!!!
Picture
Picture
Picture
Picture
我覺得依個博物館好得意lei.....
藍藍的天空+大大小小的奇石......好壯觀ya~~~
Picture
Picture
Picture
Lunch
去完居雷梅戶外博物館......已經差唔多1時多la....
肚子亦開始打鼓la......
今次係博物館附近一間餐廳午膳.....
又係食雞+飯.......每天吃的東西都差唔多一樣lei.....=.="
食到一半....仲要落雨.....=.="
Picture 第4站: Avanos Pottery Demonstration 阿凡諾斯
食飽飽......又要搭車去下一站la.....
Avanos 阿凡諾斯係cappadocia 一個著名的陶瓷產地.....
村內有好多大大小小的陶瓷工場.......製造各種器皿, 花瓶, 擺設......
我地今日就參選其中一個工場......
Picture
一落車.......天色好暗....落著毛毛細雨.....
工場外一個好別緻的鴿子屋.......
Picture
工場負責人.....係度講解avanos 的history.....
Picture
工場的師傅......為我地表演製造陶瓷花瓶.....
Picture
不消一會......就拉左一個花瓶lei......好厲害ya~~~
Picture
我地的團友.....被邀請出去試玩.....
原來佢以前學過lei.....都整得似模似樣~~
我中學時代.....學校都要我地學陶瓷......haha...我記得一d都唔容易ga.....
Picture
為陶瓷上色的師傅.......好專注.....好仔細......一筆一筆的上色.......
Picture
失敗之作都唔少lei~
Picture
工場最資深的師傅.......haha.....第一眼見到.....
我覺得佢個樣好似愛因斯坦lei....
Picture
工場的另一面.......係陳列室......
擺放著好多好精緻的瓷器.........好靚....但價錢好貴lei....
Picture
Picture
Picture
依個係陳列室的sales.....
佢一見到我.....就非常熱情......不停瘋狂咁讚我.."o.....you r so beautiful!!!"
講到我都有d 唔係幾好意思......=.="
之後問左我好多野......我亦都好樂意回答.....
佢話俾個special discount 我買陶瓷......但我真係無咩興趣lei....
佢話想帶我去cappodocia 周圍去玩......可以做我tour guide wor......
佢問我....."free tonight ? let s go to disco!"
omg.....土耳其人對亞洲女仔果然好熱情.....
我費盡唇舌.....擾攘左好耐.......先推到佢ja.....但佢之後仲要纏住我好一段時間lei......=.="
個刻好想好想逃出依個工埸lei.....我要逃出佢的五指山!!!!! HELP!!!!
我最後跟左dada 走左出去淋雨影相先擺脫左佢ja......以後都係打死都黏住dada好d.....
Picture


沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!