2010年6月3日星期四

Day 4 帕姆卡雷 下篇之被困棉花堡

2010年4月15日

被困山頭!!!10000萬個恐怖!!!


第2站: Pamukkale 帕姆卡雷---棉花堡
"Pamukkale"土耳其語的意思係"棉花堡".......
"棉花堡"除左係世界遺產......亦係土耳其其中一個最著名的景點.....
棉花堡由羅馬時代開始.....依個地方湧出大量溫泉.....
由於依d溫泉含有大量石灰成份......再經過長時間的沉積......
就形成左棉花堡一層層的石灰棚奇景~~~
Picture
整個石灰棚的範圍好大......係Hierapolis 的下方.........
一個一個的水池......緊緊相連著.......一層一層的......好像梯田般.......
Picture
溫泉藍綠色的......水係暖暖的.....
Picture
Picture
以前...... 溫泉係容許遊人浸泡的.....
但因為之前的過度開發溫泉......水源曾經乾枯......溫泉就唔可以浸la......
當地政府實施一連串的保護政策.......正極力保護依個美麗的景致......Picture
但仍然有d溫泉係無水ga......=.="
如果我係土耳其政府......我一定會泵d水去d無水的溫泉......
咁就可以繼續保留依個奇景.....

Picture
由山上向下望......
遠望好像雪山一樣.......好白........好靚........>3<
Picture
Picture
夕陽下......水池上閃著金色的光........份外美麗.......^3^
睇到咁靚的景致......長途拔涉黎都係值得ga~~~~
PicturePicturePicture
靚到非筆墨所能形容.....
PicturePicture
PicturePicture
棉花堡咁靚的景色......真希望能夠一直保存下去.......
棉花堡......真的真的....好值得去........PicturePicturePicture
晚上8點多.....太陽真的落山la.....係時候返歸.....我地仲要趕巴士lei......
遊客都開始離開.......愈黎愈靜lei.....
依個係出口......總係覺得有dd 格格不入........好似太現代化la.....
Picture
一行出門口......見到其他跟團的遊客都魚貫上旅遊巴......
又有一家大小走去停車場......正預備上私家車離開.......
環顧四周......咦? 點解唔見巴士站又唔見dolmus 站ge?
睇睇旅遊書......教我上山又唔教我落山.......=.="
再望望.....遊人都接二連三驅車走左......我地兩個可以點走lei...?
夜晚8點.....2個女仔係一個佈滿遺跡的山頭.......又要趕上10點 開出的巴士......
唔知點走.....仲要又餓又累......ah!!! 點算ah!?
如果係HK我地都仲可以call的.......係依度叫天不應....叫地不聞.......
行落去.....唔知要行幾耐......天又黑.......又無地圖.....太危險.....
一陣唔知行左去邊仲大穫.......都係打消依個念頭!!!
唔行落去.......唔通我地要好似電波少年咁........係路中心截順風車?
係我地極度徬徨極度焦急極度不安之際.....果然天無絕人之路.......我地遇到救星---的士~~~
問完價.....40TL (around HKD 200).....好....照殺!!!! 總之安全落到山就咩都得~~~
Picture
我地亦都獻出左我地的第一次---自由行搭的士......
係的士上.......兜左好耐先落到山....好彩我地無選擇行落山je.... ^v^
40TL的車資係值得俾ga.....
Picture
有驚無險.....好高速咁落山......25mins之後我又再次踏足denizli 巴士站......
求其搵一間餐廳食過晚飯.......抖一抖......
就去Emanetci (行李寄存) 拎行李.....
Picture
依張係行李寄存的票......3.5TL可以放24小時.....
Picture
等到10點.....巴士終於黎 la.....
心裡好不安......唔知巴士會唔會中途係公路放低我地.....
但依刻別無他選.......最後都係上左車.....遲d先選......
今次搭的係Suha 公司的車.......去遙遠的 cappadocia 奇柏多其亞.......
要搭的係超長程巴士......要搭10個鐘lei.....
全車爆滿......我地好遲買飛.....所以坐最後排.......
超正ah.......最後排只有我地兩個.......可以成個人伸直訓ah......yeah!!! ^v^
Picture
好辛苦.....愈黎愈病.....成晚不停咁咳......
一上車.......就訓......訓到凌晨2, 3 點......巴士終於停左.....
落車去一去toilet....見到周圍的環境同之前的好大分別......
wa! 好有中東的感覺.......我依的家係邊lei???
Picture
原來我地係Pilsa.....o.........即係邊lei???
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!