2010年6月4日星期五

Day 5 奇柏多奇亞 上篇之賣豬仔!?

2010年4月16日

唔通真係賣我地豬仔!?


清晨5點多.....天開始光la.....
整晚其實都訓得唔好......訓下醒下咁.....不停咁咳.......又發燒.......
Cappadocia 大致可分為5部份: Goreme, Nevsehir, Urgup, Avanos, Derinkuyu.....
而Goreme就在中央位置.......亦係我地今日的目的地......
Picture
其實好多巴士都會去cappadocia......但只會停係Nevsehir.....去Goreme 的就唔多.....
之前睇旅遊書....好多巴士公司都會係Nevsehir的公路中心丟低遊客.....
或者自稱要轉車......逼遊客買多張唔知去邊的車票.........典型的賣豬仔.....=.="
忐忑不安左成晚........我地兩個一早有心理準備......
如果巴士丟低我地係公路旁....有兩條路俾我地選......
1. 懶死唔落車.....同佢嘈過.....甚至打過.....
2. 乖乖地落車.....唔買另一張車票......再嘗試截的士 or 順風車......
一張開眼.....巴士埋站........唔通巴士公司會係依度放低我地?
咦? 無人趕我落車? 唔通真係係公路中心丟下我地?
唔理la....見步行步......船到橋頭自然直.......
Picture
巴士繼續的飛駛......我開始見到茹狀的石柱........
一排排的.....愈黎愈多.......直至巴士停下.......咦? 唔通我到左Goreme?
巴士服務員走過黎同我地講...."Goreme..."
我係唔係發夢ah? 我應該真係到左Goreme!!!
好開心ah.....無被人呃到ah~~~yeah!!!
Picture
既然到左goreme.....就要快d 搵酒店la.....
goreme係旅遊點...... 又唔係旅遊旺季.....理論上應該唔難搵hostel ma......
有個男人走過黎.....問我地係咪搵accomodation.......
我地好驚再俾人呃.....對主動approach我地的人.......都採取不炚不睬的態度.....
自己跟著旅遊書搵.......o......連邊個方向都未搞清楚lei....>.<
dada就去問人la.....點知個個哥哥叫我地上車....仲車埋我地兩個去tim ah!!!
佢俾左張卡片我地.....原來佢係travel agancy的老闆lei......
Picture
可惜附近的幾間hostel 都full 左......唯有死死氣的去搵其他hostel ma.....
又行番去otogar(巴士總站) 附近......toursit information centre 開左la....
入去睇一睇.......點知見到頭先問我地有無accomodation的男人.....=.="
問佢有無map+ accomodation.....
佢就滿面唔耐煩同我講..."i hv offered help for u, but u rejected me and now u ask for help....." !!!
我....."coz i hv some targeted hostel, but they r full now....."
老實講.....無端端有個人走埋黎問你野.......又無證件.......係人都驚la....=.="
我地揀左hostel 之後......佢仲要好串咁逼我地依家去check in!!!
咁ge 態度.....旅遊業真係多得佢唔少.....
最後我地兩個決定自己再去搵hostel....死都唔屈服ah!!!
著白色衫個個就係好串 + 唔helpful 的職員!!!
Picture
我地周圍行......行下行下....行到去依間"Backpacker's Cave Hostel".....
PicturePicturePicture
一行入去......見到一個包著頭巾, 傳統伊斯蘭婦女打扮的女人......
佢唔識講英文......由佢的body language話我聽.....佢叫我地等一陣......
隔左一陣......一個o岩o岩訓醒的20-30歲男人就出左黎.....
依個男人係頭先個女人的兒子.....亦係依間hostel的負責人......佢識講英文lei!!!
好開心.....價錢相宜之餘.....仲要有cave room !!!!
但因為間hostel full 左.......要等其他住客check out.....
唔知要等幾耐.....我地就周圍行下.......影下相la.....
Picture
Picture
Picture
樓梯下的房間.....
Picture
超古老打字機.......Picture
lobby......亦係食早餐的地方.......
Picture
掛左好多cappodocia 的景點相.......
Picture
經過一晚的巴士旅程......再加上病左......
影左一陣就係lobby呆坐休息.......
有一個女人行過黎......佢見到我地兩個好興奮lei......haha.....
佢係泰國人.....但識講少少國語........
佢知我地兩個係香港人.....就不停用國語+英文同我地吹水.....
但佢d 國語&英文就唔係幾好.....好多時我地都要估佢講咩.......
我聽到的.......dada 聽唔明.....dada 聽到的....我就完全聽唔明....好搞笑~~
雖然我地傾到好似玩緊大電視咁.......但好開心ga.....佢super nice lei!!!
Picture
唔知點樣由cappadocia 去下一站 Mt. Nermut.....
就問hostel主人.......原來有tour 可以join......而咁o岩後日有一團.....
原本想係cappadocia 逗留3天.....第1天四處閒逛.....第2 & 3 天就join local tour......
oh my god.....原定的計劃要改變la.....
只有2天的時間......即係今日要即刻 join tour la.....
好快咁決定左.....今日join Green Tour......聽日join Red Tour !!!
熱心的hostel 主人幫我地reserve 左.....
依家係早上8時45分........9 點半會有車接我地.....=.="
想hea 一日都唔得la......預備出發!!
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!