2010年6月2日星期三

Day 4 帕姆卡雷 中篇之神秘的古城

2010年4月15日

下午5點半......我終於到左我的第一站la......
帕姆卡雷除左有著名的石灰棚.........仲有古代遺跡---Hierapolis 希艾拉波利斯.....

第一站: Hierapolis 希艾拉波利斯
Hierapolis 在山丘上......位於石灰棚的上方.......
依座神聖的古城建於西元前2世紀......係貝爾加馬王國的首都......
係一個世界遺產.......歷史非常非常的悠久lei......
依個係北門的入口......周圍無人無車......
一落車....我都唔知自己係咪到左目的地......
依個牌.....我淨係識"Hierapolis"依個字....應該無去錯la!!!
Picture
雖然已經係下午的5點多......但仍然好曬.....好似中午咁.....
但見到藍藍的天.......真的太好la~~~ i 'm loving it!!!
Picture
免費的 Pamukkale travel guide~~其實用處不大......
Picture
遺跡散落係成個山頭.........
範圍好大.......一個好大的古城lei......
羅馬時代的墓地......很多唔同時代興建的墳墓.....
Picture
石門......
PicturePicture
回望一下自己走過的路.......多大的遺跡lei~~~
PicturePicture
依座古城被大大小小的山包圍著......
PicturePicture
羅馬門......羅馬時代係防禦外敵的城門......
Picture
Picture
浴場的拱門.....圓拱型好靚lei~~
PicturePicture
阿爾卡廸亞路.......羅馬時代最重要的道路......
PicturePicture
興建咁多偉大的建築.......真的好佩服古時的人......
點樣興建ga? 真係一個miracle!!!
好開心的........可以見到18個世紀前的古跡........^3^
PicturePicturePicture
依度的遊人其實唔係好多.......大部份都係跟團的.....
好似我地兩個咁自由行的.......就更少la......
開始日落la.......很美lei~~~
PicturePicture
Picture

Hierapolis 希艾拉波利斯太大la.......
走馬看花咁行左大約一個鐘.....先勉強行左一個圈......
而且天氣真的好熱......好好好曬.......
著左好多衫......熱到我死......行得有點點吃力lei......
行完一個圈......o岩o岩好太陽開始落山.......係時候去我最期待的---棉花堡la.... ^v^

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!