2010年7月1日星期四

Day 7 阿廸亞曼下篇之極品女團友

食飽飽.......又係時候上路la.......
飯氣攻心.....再加上食左令人昏昏欲睡的傷風藥......
一上車......過左唔係好耐....就訓著左lu.....
一張開眼........景致同之前的......又完全不同la......haha~
又越過高山又越過谷.........
不停的向前飛奔......唔知越過幾多座山lu.......
Picture
藍天白雲.....太陽高高排......天色好好lei~~~
Picture
景色雖然好靚.....但睇得太多係會悶ga.....
不知不覺間......我又去左見周公......haha~ 突然........睡夢中......有人推左我一下.......
然後同我講......"girl, it s time to wake up! ice cream time!!!"
好明顯....導遊哥哥發現我又訓著左......
(太陽好曬....我又坐車頭.....唔帶黑超好傷眼!! 唔明點解佢會睇到我合埋眼.....=.=")

第2站: Mado at Kahramanmaras 卡赫拉曼馬拉什
Mado 係土耳其一間著名的連鎖雪糕店......
Mado 的雪糕......被礐為全土耳其最好食的雪糕......
好高級的樣子......haha.....
Picture
Picture
依度的雪糕係用全羊奶做的.....
土耳其雪糕......同香港的好唔同......
最特別之處.....就係佢好實淨.......好硬......唔易溶.....
要用刀切開d 雪糕.....好似食牛扒咁......
奶味超香濃.......鍾意奶味的人一定會好鐘意土耳其雪糕........好好味ga~ ^v^
Picture
ah da 之前聽到依d 雪糕用奶做.......已經話唔想食......
但一場黎到......唔試下好晒ma.....
佢如臨大敵咁試左一小啖.......之後就面有難色......一副想嘔咁ge樣......=.="
食完o個一小啖....仲要飲成杯水嗽口......=.="
問題來了......如果唔食晒d雪糕.....一陣間 sam & anthony返黎....就會問長問短......
結果......ah da 當然係比埋佢個份我食la......
雪糕雖然係好好味.......但食兩份真係好多ga.....
一路食.....個腦一直係度諗...."今次一定肥死我la......"
d雪糕又凍.....又要切開一塊塊.....我用左好一段時間先食晒........
Picture
食完雪糕......又繼續我地的行程.....向目的地---Adiyama 進發!!
導遊哥哥問...."do u like flying?"
我地答......"yes, absolutely...."
之後車速就由120 km/hr......上到130 km/hr....140km/hr.....最後上到150km/hr...
真係好快........好大風.......好正~~
Picture
Picture
我地不斷的高速飛馳.......景色不斷的改變.....
Picture
土耳其真的好大.......幅員廣大.......
Picture
Picture
Picture
不知不覺間.....我又再一次去左見周公......
隔左唔知幾耐.....我再次張開眼......天色已經開始昏暗......
終於到左我地今日的目的地---Adiyama 阿廸亞曼......^v^
超開心ah......我個patpat 真係坐到就快爛la.....終於得到解脫la~~~
第一時間.....當然係去酒店check-in + settle down la....
依間就係我地的房間la......
Picture
Picture
抖左15分鐘之後......就要去lobby 集合.....
一落到去......就聽到吵鬧的聲音.....
原來sam 同導遊係度嘈緊.......應該話......係sam cher 緊個導遊.....
導遊就叫我地執行李轉酒店....我地就9秒9咁pack 番好d 行李落番去lobby.....
作為依個4人團的一份子......我都需要知發生左咩野事......
原來sam & anthony 之前through agent 報依個團時.....
agent 唔係offer 依間酒店.....雖然都係3星....而且近d聽日的景點.....
但佢地都係堅持話要轉番去原本的酒店.....
sam 話要complain.....總之就係不停cher 個導遊......好有火藥味.....
我睇住佢地吵鬧左好一段時間都無結果.....我真係頂唔順la....
我...."excuse me, may i know wt s we r waiting for here? go or stay? if we r going to leave, then plx stop shouting and go.....it s already 1830!!"
之後導遊......"that s the point...."
最後sam 都係決定stay 係依度.......xyz......玩咩.....我唔出聲都唔知嘈到幾時.....+.+...........

之後就去酒店餐廳食晚飯.......
成間餐廳只有我地5個人ja.....好似包場咁......^o^
導遊突然問我.....我相信佢想問我好耐......"why u always fall asleep?"
佢一家覺得我同ah da 好奇怪......我地兩個馬拉松式咁訓.......
佢可能心諗...."點解香港d女仔成日訓覺...."
我...."i was sick.....i hv taken the medication which made me feel sleepy.... "
haha.....食左藥係其中一個原因.....但我天生懶訓都係一個重要因素.....XD
之後.....sam & anthony 繼續跟我討論國家大事......多次嘗試轉話題都失敗......=.="
其實anthony 係ok ga.....但sam就真係太執著la.....
個餐睇落好靚......味道好一般......太多香料la.....>.<
Picture
依個salad 出奇地好好味.......
Picture
Picture
有生果食~~~ ^v^
Picture
食完飯......8點我地就去訓la....
因為聽日要好好好早起身ya~~~  

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!