2010年7月8日星期四

此故事純屬虛構

手術室外的"手術進行中"的燈熄滅.........
醫生從手術室走出來.....對門外等侯的家人說"手術好順利....病人已經渡過危險期....."
以上的畫面.......係咪好似似曾相識lei?
無錯.....依個係無記的<<妙手仁心>>經常出現的場景......
觀眾只著緊電視的情節.....有幾多人會留意"此故事純屬虛構" 這字句?

今日如常的上班......如常的忙碌......
病人不停的出出入入.....已經忙得有點兒頭痛.....
當我正在nursing station 處理出院牌子之際......
一個女人企係我前面.....我認得依個女人係4號床的家屬.....
佢: "點解醫生仲唔黎ge? 我等左佢好耐la wor....."
我: "醫生循完房....走左la.....你約左醫生?"
佢: "下?約咩醫生? 佢都無講我阿媽咩情況....咁就走左?"
我: "如果你想問病人詳細的情況....咁你要約見醫生ga.....我幫你約la...."
佢: " 咩醫生唔係應該一做完手術....個病人一出黎......就即刻出黎講手術順唔順利....同我地解釋ga 咩? 咁唔負責任ge?" (好串好惡咁講...)
我: "依d係電視的情節.....如果你要問詳細情況....係要約見醫生ga...."
bla bla bla......下刪100字.....依個女人之後繼續纏繞左我好一會兒.....=.="

依家d人真係受電視影響深遠......
好多人受到電視的渲染........真係以為電視劇情......就係事實的全部.....!!!
唔該電視台拍相關題材時....做下資料搜集ah.....+.+

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!