2010年7月22日星期四

Day 11 蕃紅花城 中篇之荷包淌血中

衝左一大堆景點......已經中午la.....
我地又累又餓.....係時候搵個地方坐低食d 野.......祭一祭五臟府la....
好奇怪.....大街小巷中穿插......係見到好幾間餐廳.......
但餐廳裡不是沒有開門.....就是一副唔想做生意的模樣.....=.="......
午市唔係好重要ga 咩!?
最後......幾經波折......終於俾我地搵到一間開門做生意的餐廳......
Picture
依度d menu 圖片都無張.......我地只可以依靠我地的直覺.....
ah da 唔食奶.......所以就保險的點左 kebab....同之前食過的kebab又唔同樣....*O*.....
kebab其實有幾多個種?
Picture
依個係我點的 manti......我見manti 依個菜名幾好聽.....所以就試一試~~~
原來.....manti 即係土耳其式水餃.......
係用水煮熟d 肉餡小餃子......再加d yogurt 一齊食......
Picture
um......我覺得......味道好特別......不過我唔特別喜歡.....=.="......
Picture
老闆娘係度整緊一d 土耳其傳統的小酥餅......
熟練的動作.....兩三下就弄好一個la......好似表演緊雜技咁.......精采! 精采!Picture
食飽飽......又係時候出發la.......
我地先四周閒逛一下.......影下相.......
蕃紅花城真係一個需要待長d 時間的地方.....
每一個角落都係美麗的......都係值得欣賞的.......
Picture
依個係 Akcasu Canyon......
整個蕃紅花城的 geographical formaiton 都比較特別......
有好多又長又深的狹谷和河流交錯地穿插著.....
所以周圍都見到依類型的狹谷.......到處都聽到潺潺流水聲.......
Picture
而大大小小的紅縳房屋.......都係倚著狹谷而興建.......
Picture
蕃紅花城係一個小鎮......唔算大.......大街亦唔多.....
但小巷就多得要命......九曲十三彎.......要認路一d都唔易.......
每一條小巷都沒有太大的分別......所以迷路的情況係好頻密咁出現.......*O*.......
Picture
蕃紅花城有4大傳統產業.......
即使時移世易......蕃紅花城已經唔再係一個工業重鎮......
但依度的店子仍然保留著傳統產.......以售賣糖果, 香料, 銅鐵, 馬鞍為主......
Picture
香料店......遠遠都嗅到陣陣刺鼻的氣味......
xyz.....好想打噴嚏ya......=o=.....
Picture
售賣馬鞍飾物的路邊攤......
wow! 好多新奇得意的東西......好似尋寶咁~~~~
Picture
伯伯個樣好仁慈lei~~~~
Picture
又有售賣民族特色的衣物的路邊攤......
靚!靚!靚! 令我買完又買......超鐘意民族特色的東西!!!
荷花要出血la.....
Picture
銅鐵製品的路邊攤.......
依度令我地2個陷入完全失控的狀態......=.=".....
天ah.....點解可以咁靚咁精緻 ga!?
Picture
無論係咖啡壺, 杯, 碟, 花瓶.......全部都好靚.......
而且價錢比土耳其的其他地方平得多.....教我如何不愛它!!!!
Picture
好想好想帶晒番屋企......但身上的土耳其盤川 TL 唔多.......
諗都唔駛諗......即刻搵地方唱錢......幸運地......讓我地搵到一間銀行......
haha......將大部份shopping 的 budget 拎晒去唱錢....
然後......就係一輪瘋狂的購物討價還價大行動.......
天ah.....我最討厭的就係講價.......但我又唔捨得用高價買依d東西.......>.<"......
唔買一定一定會後悔........為了避免自己抱憾終生.......努力的convince 自己去講價!!!
gogogo........掃貨ya~~~ ^3^~~~
Picture
瘋狂掃貨後.......有一種莫名的快感.......
荷包嚴重出血........完全止唔到血......我就任由荷包繼續淌血......
繼續去其他店子尋寶去!
其中一間銅鐵製品的路邊攤.......店子好乾淨整潔lei.....
我地係度買野.....依個係店主......同埋佢可愛的女兒......
Picture
之後我走去另一間比較污糟+亂七八糟的店子.......
從外面睇.......內裡係漆黑一片的......=.="......
我極度懷疑內裡可能有大老鼠!!! *O*......
Picture
店主係一位中年叔叔......超熱情!
佢先請我地坐下.......請我地飲土耳其茶......
之後帶我地去店子內的房間.....拎左d 發黃的報紙雜誌俾我地睇.....
點解新聞人物咁似.......原來......依d全部都係店主的報導.......*O*.....
佢好強ah......好多來自世界各地的傳媒採訪佢lei......
依度的銅鐵產品都係佢一手打造出來的......好厲害ah!!!!
Picture
之後......我地邀請佢影相......
佢好樂意咁同我影完相之後......捉住我隻手鍚左好耐.......=.="......
我明白的......禮貌的表現......外國人係比較熱情的......=.="......
之後我地發現原來佢地2個係一對夫婦.......
點解咁大分別......一個咁乾淨.....一個咁污糟.......好大contrast.......
只可以講........愛情果然係麻目的......*O*.....
Picture
之前睇書......知道土耳其糖果好著名......
街上亦有好幾間賣傳統糖果的店子.......唔知邊間好d lei.....
最後見依間有幾個客人.......就選了依間.........
Picture
依位應該係店主ma......佢好風趣ga......
好努力地把一條條的糖果剪成方形細塊......動作超快.....*O*.....
如果俾我剪........一定剪到手指........=.="........
Picture
糖果口感軟軟的......
我覺得開心果& 蓄紅花係最好味的......
其他的都太甜la......糖唔駛錢嗎!? 我唔太鐘意......甜精一定會好欣賞!
Picture
其他的糖果......haha.....非常精美lei~~~
好美的一間糖果店......
Picture
Picture 

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!