2010年7月14日星期三

讀萬卷書不如行萬里路

世界係無限的.....

小時候......沒有機會周圍去......
不要說去旅行......連見爸媽的時間都少得可憐.....
由小到大.....都深信一個道理-----讀萬卷書不如行萬里路......
書本的知識係有限的.....但世界係無限的.....

長大左......縱使人工不多......總會去一去旅行.....
去旅行.....用的金錢唔多......當然唔好expect 住得好食得好.........
每次去旅行都會遇到一d 唔同的經歷.......一d 意料之外的人和事......
有點點辛苦......令旅行增添點點的色彩......亦令我的旅程變得難忘......

其實去旅行......對我的意義.....唔係瘋狂的買LV, Gucci, Prada.....
係希望趁後生.....能夠自由自在去睇下依個世界......
每個地方文化, 風土人情, 地理特點......都係獨特的......醉人的......
每一次去旅行.....都令我有一d 新的體會......
都會學到一d 生活智慧.....係書本教唔到我的......

世界咁大.......想去的地方實在太多.......
希望能在依d美麗的景致消失前有機會睇到.....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!