2010年7月26日星期一

Day 12 伊斯坦堡 上篇之第一次披嫁衣

今天一早起床......
又係吃最地道的土耳耳式早餐........
那片蜂蜜狀的蜜糖.......實在係太太太好味la....有一種甜在心頭的感覺.......^3^~~~
Picture
真心感謝hostel主人.....每天晨早就為我地預備豐富的早餐~~~
Picture
今日要離開safranbolu la......臨走跟主人say byebye之際......
佢突然拎左牆上掛著的傳統服飾下來......俾我地試穿.......
依件藍色繡花的連身長裙......係傳統婦女節日喜慶時所穿著的.....
最搞笑係......原本我地2個試穿la.....之後個hostel 主人又著埋一份陪我地癲~~~
haha.....好熱情lei~~~
Picture
依件紅色連身裙靚唔靚lei?
依件係傳統婦女結婚時所穿著的.....紅色連身長裙上......繡著各種對稱圖案........
手工很仔細又精美.......腰間有一條金色腰帶......唔知真金or 假金.....但蠻重的......*O*.....
另外仲有一塊紅色頭紗披係個頭上的......有d 似中國傳统嫁娶用的裙掛ya......
靚唔靚就見仁見智la......試穿一下都唔錯lei~~~
haha.......第一次著嫁衣.......真的估唔到係在依種情況下試穿lei.....^v^......
Picture 跟hostel 主人告別後.......
就走到街上........希望在離開safranbulu前......作最後的衝刺!
我地仲有好多好多未東西想買ya~~~~
Picture
街上靜靜的........人影都唔多個.......
Picture
平日熱鬧的大街小巷......都寂靜的.......店子都關上門........=.="......
Picture
Picture
今天是什麼日子lei? 點解家家戶戶都掛著國旗ge???
Picture
路過見到依2間店子......好地道的理髮店lei~~~
Picture
店子都未開門營業.......我地諗住先去銀行唱錢.......
一等再等........等左好一會兒.........
咦? 銀行外明明有告示......寫著0900開門的......已經過晒鐘.....仲唔開門ge???
之後問一問人....先知原來今日係土耳其的公眾假期.......>.<".......
woo.....woo......心碎了.......咩都無得買la.......T.T.........
我地只好依依不捨咁樣離開.......T.T......
Picture
我地拎著行李.......又唔知點搭車由舊城區去新城區......
最後決定搭的士去otogar la.......
不消一會.......就到左otogar位處的新城區...... 同舊城區真的真的有好大的分別lei.......
Picture
周圍都大廈林立........感覺現代化得多.....
我都係比較留戀舊城區的一切.......
Picture
依個係司機叔叔......好好人的~~~
Picture
終於到左巴士站.......真的要跟我最喜愛的蕃紅花城講bye bye la........
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!