2010年7月18日星期日

Day 10 蕃紅花城 下篇之命中註定遇上你?

第3站: Yoruk Koyu 尤路克村
尤路克村係一座小村落......離蕃紅花城11km......
Yoruk係土耳其語的意思.....解作遊牧民族......
以前Turkmen族係依度聚居......所以興建左好多大大小小的傳統民房......
但好多人已經搬到城市去居住......人去樓空了........
雖然房子已荒廢了一段長時間.....但整條村落仍然保存著.......
Picture
一庭又一座由石磚堆砌而成的傳統民房.......好有味道ya~~~
我好鐘意依度~~~
Picture
忙於食草的牛牛.......自由自在咁係村中穿插......
同時....亦有好多烏蠅自由自在咁係佢身上穿插.......真係好恐怖.......>.<......
Picture
之後我地就入左其中一間房子--- Camairhane......
依間係一間村裡共用的洗衣房.......
Picture
房中央放了一塊大石塊......用來當作洗衣板使用.....
係依度撞到全女班的姨姨旅行團......超熱鬧!
Picture
依位身材超豐滿的嬸嬸......係度解釋緊依個中央洗衫板的由來......
可惜我一句都聽唔明......>.<......我地的導遊叔叔去左邊lei?
佢掛住同姨姨旅行團的團員吹水......仲要傾得勁開心.....細聲講大聲笑.......
完全ignore左我地......好無奈.....=.=".....
所以我都唔知點解以前d村民要係依度洗衫.....點解唔返屋企洗!?
Picture
之後我地就去左其中一間傅統房屋參觀---Sipahioglu Evi.........
當地村民受Bektashi 教派影響深遠.....裝飾好特別......
Picture
依d 胡蘆好得意......^v^......
Picture
依個係客廳......
Picture
BB搖籃.....好別緻~~~~百家布都好靚~~~~
Picture
收納的櫃子都好特別.....但唔多實用......
Picture
我覺得洗手間的設計最特別.......
依個係洗手盤.....以前d人都幾聰明~~~
Picture
估下依個係咩?
haha.....依個係馬桶ah.....
好淺的一個馬桶......大便都唔知點算.....*O*......
Picture
尤路克村係今日的最後一站.....
之後導遊叔叔就車我地返去舊城區.......
散隊後.........我& ah da 就去番hostel 附近搵食.......
依度好多橫街窄巷......但食店就好少.....最後.....我地求其選左依間.......
Picture
一入去......一個人都無......
"Excuse me....".....我講到一半......一個後生仔由後面的廚房走出黎......
佢應該係老闆la......一見到我地.....超興奮......好似世紀大發現咁......
老實講.....佢係曾經向我搭訕的土耳其男子中.......最靚仔o個個.....
我地求其點左幾樣野......佢一邊煮......一邊同我地講野.....
佢英文雖然唔係好好.....但佢的body language 好出色.......所以都溝通到.....
一如以往.....梗係鐘意問...."japanese? korean?"
Picture
第一次見鐵板燒牛肉......好香~~~
我係度影相......佢同我講....."want to try?"
haha.....唔好玩la.....我驚我唔小心炸左佢個廚房.....我無錢賠ga.....>.<.....
Picture
Kebab + 湯煮菜.......幾好味幾好味~~~
Picture
依碟d牛肉好好味......好香......但d生洋蔥好大陣味.....
食完我覺得自己個口好臭......臭左好耐.......前所未有咁臭......>.<.......
我地一邊食......個後生仔一邊撩我地吹水........
佢....."How old?"
我...."Make a guess......"
佢....."um......20?"
我...."o.....bingo!" (我當然唔係20歲......但佢估我20歲......我好開心......wakaka~)
佢諗左一陣.....同我講......"get married?" (我被佢嚇左一跳.....我個樣似嫁左人咩.....=.=")
我...."o.......do i look like a married woman?"
佢...."um......no......er......er.....u 20......should marry....."
我...."o....really?....i am young and just graduated.....i hv no idea abt marriage...."
佢...."in turkey.....girls get married 20......like turkish guy?"
我...."yup.....those i met were nice.....generally....."
佢...."u boy friend?" (佢想問我有無男朋友.....)
我...."um.....yup....." (其實當時我無......不過咁樣答....我認為可以省卻唔少麻煩.....)
Picture
之後.....佢又繼續吹下其他野......
當我地食飽飽.....埋單走的時候.....佢面帶不捨同我地講..."come back tomorrow!" 我地食完飯......其實只係下午的5點半......
但我地晚上的節目係....早d上床休息......因為鐵人 da 被我傳染了.....鐵人都病左ah......
早d 休息都好......尋晚露宿巴士站......都唔係好訓到.....>.<".....
問題係.....hostel 無食用水......
ah da 仲病過我......所以我就自己一個出左去買水.....第一次同ah da分開.....
第一日黎依度......人生路不熟......每一條街都差唔多......我都好驚迷路ah.....>.<".....
一邊行.....一邊好用心咁記住條路......終於搵到一間士多la......
買完水出黎......正當我專注咁諗緊......點樣行番去之際.....
突然......咩都睇唔到.......感到一種莫明的恐懼......
本能地撥開面前的東西.......邊個衰人咁無聊用對手遮住我ah!!!!?
轉身一望.......原來係剛剛吹水的後生仔.....*O*......
佢...."hey.....again see you....."
我...."o.....yup.....why are u here?"
佢...."opposite......i see you.....i come...." (佢想講佢係對面見到我....)
我...."o.....i see....." (佢唔駛睇鋪ga!? 無處不在....=.=")
佢...."meet u.......fate....." (佢想講......佢遇上我係命中註定......)
我...."........" (......=.=")
佢...."where......your frd?"
我...."she is sick so she stayed at the hostel....."
佢...."you free tonight? want drink.....you & me......" (佢想叫我去飲野....)
我...."o.....so sorry.....i am sick too.....it s already 6 o'clock.....i hv to go...bye!"
之後我就好快咁走左......好彩無行錯路......
雖然後生仔好nice.....但係身處異地......隨便跟陌生人去街.......實在太太太危險la!!!!
被人熔左都唔知咩事ah!!!! 都係小心d 好 ma......^v^.......
Picture
返到去Hostel.....沖完涼.......8點多我都去左見周公子lu.......
have a nice dream!  

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!