2010年7月30日星期五

Day 13 伊斯坦堡 上篇之大失預算遊船河

今天......係我地最後一天係土耳其......
一早就起床了......先出去食早餐......
伊斯坦堡的大街上.....兩旁都擺放了好多食物攤子......
但賣的食物都大同小異.....都售賣著土耳其式三文治......
Picture
顧客可自由挑選三文治的餡料, 醬汁.........
Picture
個飽仍然係一如以往的堅硬.....不過味道蠻好的.....
再配上一杯milk coffee.....這就是我的早餐la.....
Picture
第一站: Kapli Carsi 大市集
吃過早餐.....我地先去大市集......作最後的衝刺.....
因為係早上的關係.....我地依d亞洲女子......更忍起商戶的注意......
仍然係不停的聽到......有人問你...."japanese? korean?"
有d什至中途殺出.....攔截你的去路......老實說.....真的挻煩厭lei.....!!!
Picture
走過一d賣銅器的店子.....
突然.....身後的ah da不見了......原來佢被其中一間店子的煙斗吸引了.....
我就跟著佢進了店子.....依個店主要求合照.....
我地都無咩所謂......當我坐好....預備影相之際....
xyz......佢竟然鍚左我一啖......xyz......太太太可惡la!!!!!
如果我唔推開佢....佢個嘴都唔縮開ah!!!!!!
大家看看...我的樣子.....係幾咁難受.......>.<".....
一拍完照.....我即刻逃走ah!!!!! xyz!!!!!!
Picture
第2站: 博斯普魯斯海峽
買過東西......我地就去了碼頭......
Picture
預備搭觀光船......遊覽博斯普魯斯海峽.........船程來回過多小時......
博斯普魯斯海峽長30km......最狹窄的一段.....只有700m 寬lei......
流經伊斯坦堡的海水......都會經黑海通過博斯普魯斯海峽......
再經馬爾馬拉海........最後流到愛琴海.......
Picture
gogogo! 預備開船la!!!!
Picture
我地搭的係 Istanbul 9!
Picture
船上的設施不錯.....座位亦好舒適......遊客都唔少lei~
Picture
anchor 的繩子好好好粗ya.......仲粗過我小腿ah......*O*.....
Picture
wow~~開船la~~~
藍天白雲.........又有太陽.........太好la....
不過始終係出海......海風吹過來.......好凍ya~
Picture
Bogazici Koprusu 博斯普魯斯大橋
係istanbul 其中一條最著名.....最繁忙......最重要的大橋......
Picture
Picture
上面掛著土耳其的國旗lei~~
Picture
船一直向前駛........兩旁的風景好靚.....
Picture
海水好清澈.....有水母ga~~~
Picture
Fatih Sultan Mehmet Koprusu 征服者穆罕默德大橋
又名第二博斯普魯斯大橋..........
依條橋建於1988年......全長1510m......係連結歐洲& 亞洲的重要橋樑......
Picture
中途會停好多次站.....乘客可以隨意上下船.........
Picture
終於到左總站---Anadolu Kavagi.......
我地原本係唔想落船......直接搭船返出發的碼頭......然後去新城區走走.....
點知......原來觀光船唔會即刻回程......要等到下午3時30分先會回程.....
omg......仲有3個多小時先開船.......我地完全失去預算......*O*......
別無他選下.......唯有留在 Anadolu la.......
Picture
因為原本無諗過黎Anadolu.....所以對依個地方完全無認識.....
一上岸......已經係中午時候.......肚子都餓la.....
見周圍都係海鮮食肆.......心想依度可能係食海鮮的好地方.....
我地隨意挑了一間比較多人的餐廳....就坐下了......
Picture
外面放著好多新鮮的海鮮......供顧客選擇.......
點食物都係一個大問題.....waitor 唔多識講英文.....*O*.......
我用盡渾身解數.....先成功話俾佢聽.........我想點煮d魚.......=.=".......
Picture
先來一盤麵包.......蠻鬆軟的......^v^......
Picture
我地的海鮮餐......好新鮮.....好好味ah......^3^........
Picture 

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!