2010年7月31日星期六

Day 13 伊斯坦堡 下篇之再見土耳其

食飽飽.......就四處閒逛......
見到周圍都有寫著"kalesi/ Hisari"的指示牌.......
附近一定係有城堡之類的建築物......我地就向著指示牌的方向進發.......
xyz.....條路好鈄ah.........傾斜50度.......=.=".......
Picture
不停的向上行......走了30mins.......終於上到頂la.....
向下望一望.........景色好美lei......
Picture
第3站: Anadolu Hisari 碉堡
依座碉堡興建於1390年......係鄂圖曼王朝的Beyezid 一世所建造的堡壘......
除左碉堡........附近仲有一d殘餘的城牆.......
現已改為一個公園........供遊人參觀......
Picture
Picture
Picture
我背後的......就係黑海la...........
吹著清涼的海風.........看著美麗的風光......
居高臨下.....依種感覺真的真的太好了...........
誤打誤撞的來到這個地方......都沒有什麼損失lei......^3^.......
Picture
旁邊種植了好多小黃菊~
Picture
之後......我地就下山lu......落山輕鬆得多lei....
小鎮上到處都係賣手信的小攤子.......
Picture
逛左一會.....終於到了3時多.......
可以上船回程了......陽光仍然係猛烈的......
Picture
船向前駛時.....翻起一層又一層的白浪......
Picture
Rumeli Hisari 魯梅利碉堡
穆罕默德二世係1453年時........為了君士坦丁堡之戰興建......
依家已經改為一條散步道.......
好宏偉lei.......如果可以上岸走一走.........多好lei.....
Picture
Picture
依個小肥仔.....成日係船上跑來跑去.....=.="
佢阿媽又唔理......好危險ga ma........一陣跌左落海就慘la.........
Picture
又再次回到熟悉的地方.........已經係下午4時多la.....
Picture
時候不早.....我地唔想太趕.....決定唔去新城區.....
留在Hostel 附近閒逛一下.......原來o個度都有好多野賣ga~~~
今次應該係我最後一次係土耳其食Mado 超美味的雪糕la.....
真係太太太好味la......^3^.......
Picture
再去食一個晚餐........又係去我地成日去的餐廳........
Picture
依d係土耳其傳統食物.......青椒茄子內.....釀著加了香料的飯.......
唔係太o岩我的口味......總係覺得味道怪怪的.......*O*.....
Picture
食飽飽.......返hostel返埋行李......就搭的士去機場lu........
土耳其的機場保安都幾嚴密lei......
ah da 係safranbolu買的銅製裝飾......都要拆開檢查.......
Picture
土耳其機場都幾大ga.......
Picture
我地要係gate 219等上機.......
Picture
我地的班機.......turkish airline......
Picture
晚上10時多......上機了.......心情真的真的有點兒複習........
土耳其這個地方確實令我有點兒留戀......
出外了......唔多唔少一定有點兒想家......掛住joshua, 屋企人, 朋友.........
我真的要走了.......turkey......byebye......
起飛後......就好似食左藥咁........non-stop的睡........
係機上都睡得咁好......真的好幸福lei.......
食左2餐飛機餐......
Picture
味道ok la~
Picture
坐左10多個鐘機........終於返到hk la......
yeah! i am back!!!!
Picture
我的14天土耳其奇妙之旅正式結束la......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!