2010年7月8日星期四

Day 8 香爾魯發 下下篇之人型娃娃在哈蘭

睇過聖魚池.....又要上車去下一個地方.....
成日都周圍去......真係好疲累.....
所以小妹的睡公主毛病被逼又發作.....z.....z.....z...
搭左2個鐘車......終於去到我地的目的地---Harran 哈蘭!!
Picture
第8站: Harran 哈蘭
Harran 哈蘭.....一個一直想去的地方.....
哈蘭好接近Syria 敘利亞的邊境........
小妹學識淺陋.......敘利亞係我的認知中.....只有一個印象----一個有戰亂+貧窮的國度.....
um.....意昧著......去哈蘭都有危險......我諗我無咁好彩ge!!!
Picture
相傳先知阿伯拉罕晚年係o係哈蘭渡過......
哈蘭最特別的地方....係一排排的的蜂巢狀泥屋.....
Picture
家家戶戶的房舍......都有外形奇特的圓錐形屋頂.....
Picture
依度好熱......超過30度....
導遊哥哥話盛夏時......依度有~50度.......
wa.....30 度.......我企一陣已經熱到出晒汗.......50度? 我應該溶左.....=.="....
Picture
個天好藍.....萬里無雲.......太陽直射.....熱到阿媽都唔認得......>.<...
Picture
房子的主人帶我地行.....為我地介紹蜂巢狀泥屋的特色......
一踏入房子.......暑氣盡消.......好涼快~~~
向上望一望......屋頂用左好多層磚塊砌成的......樓底好高lei~
Picture
房子主人介紹緊羊咩咩儲水袋......吊係天花板ga.....
Picture
依個係最傳統的哈蘭房間......
因為依度係一夫多妻制.....而丈夫係會同所有妻子同睡.....
所以房間係好大ga......我諗10個人都夠位訓 lei.....
Picture
好別緻的馬鞍~~~但我諗....坐上去.....個patpat 都應該唔多舒服......
Picture
傳說依d用杏色豆豆穿成的吊飾會為人帶黎好運ga...^v^
PicturePicture
Picture
參觀完......坐係外面抖一抖ma....
d 椅子好得意ga......patpat 一定唔會跣左落去........
不過唔係坐得好舒服ga ja...同埋patapt太大都應該坐唔到......=.="
Picture
坐係度hea一陣.....再唔抖下會死ga.....
就係依個時候....非常熱情的房子主人亦走左出黎.....
佢前前後後邀請左我5次.....叫我去試下著d 哈蘭傳統服式.....
但同時......又唔見佢叫sam & anthony 試著....=.="
佢不停同我講......"it s free of charge....".....其實我的concern係....d衫有怪味...=.="
我拒絕左4次.....第5次.....真係有d唔好意思la.....唔知點捥拒佢的好意.......就試一試la......
佢幫我選擇服裝時....仲興奮過我....=.="
佢選擇左一件色彩鮮艷 +金光閃閃的衫......佢話依套衫好襯我.....
頭上個條藍色的頭巾.....都係佢幫我紮ge......非常熟手......靚唔靚.....就見人見智la......
但佢幫我裝扮的時候就好開心......之後同我我講......"u look like a doll...."
我覺得自己好似一個barbie 人型娃娃咁.....被佢玩緊.......>.<"......
估唔到昂藏6呎+身型魁梧+年過30的土耳其男子.....都對依d 女仔玩意咁有興趣.....
真係估佢唔到......!!!!!
Picture
佢怕曬.......唔肯企出去室外影相.......估唔到佢咁貪靚.....=.="
佢本身又比較黑.......完全影唔到佢......=.="
Picture
依度附近......飼養左好多動物.......
動物1號......被人鎖住.....好想逃跑的馬馬....
Picture
動物2號......專注食草的啡色乳牛......
Picture
動物3號......成日望住我地....好八卦的一隻山羊......
Picture
周圍到處走一走......
四周真係好好好荒無......除左草同沙......咩都無........=.="
Picture
人影都唔多個.....=.="
Picture
哈蘭昔日亦係文化, 宗教及貿易的重鎮.....有著頻繁的商業活動......
但時至今日......原居民都充搬到城市居住lu.....
依度只剩下50,60 戶.......變成一條荒涼偏僻的鄉村......
剩下一個又一個的遺跡........
Picture
Picture
Picture
下午5點多......係時候返歸la.......
導遊哥哥又以"we are flying"的速度.....由哈蘭直奔返去香魯爾發......
Picture
殺死人的紫外光.....
今日由朝早人頭山的0度.......至傍晚哈蘭的30度.......好大的diurnal range lei~
都唔知著咩衫好.....=.="
Picture
沿途見到一塊又一塊的農田.....
Picture
6點多.......終於返到酒店la.....
依度係由酒店望出去的景色.....樓房都好矮lei......
香魯爾發好似比較危險似的.......我地都係留係酒店.......唔好出夜街la......
Picture
又係食晚餐的時候.....
導遊哥哥真係太太太累la........佢食食下飯已經不停釣魚......
食左幾啖......掉下一句..."girls, see u tmr....."........就走左去訓la.....
依舊麵包出奇地......好好味~~~
Picture
有芝士的唔知咩野蕃茄湯........味道ok的....
Picture
salad......
Picture
雞飯........
Picture
土耳其傳統的米飯布甸.......
Picture
味道就好似椰汁浸飯.......都幾特別的~~~~
Picture
食飽飯.....係時候抖一抖la......
今天.....真的累透la......=.="

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!