2010年7月20日星期二

一週年

今日係7月20日.......一個對我有特別意義的日子......
一年前的今日.......我由綠帶轉藍帶...... upgrade RN 的大日子......
等左4年......都係等upgrade 的一刻.......

等到了.......又怎樣.....?

依一年過得好快.........轉變亦唔少......
身體變得比以前差得多.......病的次數比之前頻密得多......
沒有改變的係......同一年前一樣......依家仍然係學習的階段......
實際跟理想的的情況........果然有一段好遠好遠的距離.......
壓力大得令人喘不過氣來.....
一年前的滿腔熱誠......job satisfaction.....依家剩下多少......
無論做咩野.........都好似錯的.....自信趺至歷史新低........=.="
彧者......一開始我就選錯la......
太多的 expectation.....令自己苦了.....
還好.....我仲有機會.....

MayMay......cheer up!!! cheer up!!!

下一個週年紀念日......會怎樣呢?

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!