2010年7月4日星期日

Day 8 尼姆爾特山 中篇之超熱情女侍應

開始落山la......沿著原路落山......
車子係一條非常狹窄 + 迂迴曲折的車路上行走.....
兩旁都係懸崖......兩旁都無圍欄......=.="............
頭先就係係黑夜中沿住依條路上山....險象橫生....=.=".......
幸好........託周公的褔.......小妹上山個陣咩都睇唔到......^v^
但依家落山......我睇得一清二楚......我想講.....我好驚.......
導遊哥哥的駕駛技術雖然非凡......但sam 不停的撩佢講野.....
um.....我好想同sam講......行車期間避免跟司機談話ah.....=.="..............
Picture
第2站: Arsameia Ruins 阿爾薩梅亞
依度係西元前一世紀 Commagene kingdom 的王宮遺址......
歷史十分的悠久lei.....
Picture
要先向上行好一段山路......先到達遺跡......
未食早餐....好肚餓.....好肚餓.....行唔郁ah....=.="
sam & anthony 竟然精力充沛.......一枝箭咁標左去前面.....
Picture
王室遺跡位處高地.....可以飽覽山下的景色.....^v^
Picture
大地在我腳下!!!!
Picture
Picture
唔好講笑......真係幾高ga.....行出dd我都唔敢ah.....>.<....
跌左落去.....真係渣都無得剩ah......
Picture
依個遺跡殘留著King Antiochos I & 大力士 Herakles 握手的浮雕.....
但可惜....經過幾千年來的日曬雨淋......浮雕倒塌了.....真係好可惜lei.....=.="
依塊浮雕好大ga........雖然頭部塌下左.....但都比我高lei~~~ haha~~~
Picture
雖然有dd出入......但浮雕原本大概係咁ge樣ga~~~
Picture
浮雕背後.......仲刻有一些古文lei....
雖然睇唔明......但個d字體仍然蠻清昕ga~~~
Picture
又係時候向下一個目的地進發la......
Picture
蔚藍的天空+翠綠的草地.......
Picture
第3站: Cendere (S. Severus Roman) Bridge 傑恩德雷橋
依條石橋建於羅馬時代.......橫跨 River Cendere 傑恩德雷河.....
橋長120m......寬7m........
羅馬皇帝 Septimius Severus 下令興建....獻給自己, 其妻及2個兒子......
Picture
橋的兩端原本矗立著4根大圓柱.......代表著羅馬皇帝 Septimius Severus 一家.....
但因為羅馬皇帝 Septimius Severus 的其中一個兒子被殺了.....
所以其中一條柱就被移走左.......只剩下3條大圚柱ja....
PicturePicture
Picture
走左去橋的另一邊.....
Picture
好有氣勢lei!!!
Picture
haha~~好懶的一頭大狗......好懶ah....日上三竿la.....仲訓!!!
Picture
River Cendere 傑恩雷德河.....好靚.....^v^
Picture
Picture
睇唔睇到依d 係咩lei? 開估la.....依d係羊咩咩ah~~~
Picture
第4站: Karakus Tumulus (Monument Grave) 卡拉克修
依個係King Antiochos I 的媽媽+妹妹的墳墓.....
係一個由小石塊堆砌成的小山丘.....
Picture
四周都屹立著石柱......
Picture
Picture
刻有小黑鷲---卡拉克修的雕像.....所以此地亦以此命名.....
PicturePicture
四周的景色.......一望無際.....
Picture
Picture
好唔容易......終於完成晒早上的mission.......太太太太太感動la~~~
已經係早上的1030 la.......終於可以返酒店食早餐la.....餓死我la....
依間就係我地的酒店la~~~
Picture
依個女仔係依間酒店餐廳的waitress.....我覺得佢有d man.....
佢一見到我 & ah da行入去....就對我地"一見鐘情".....露出一副極度興奮的表情......
我諗...佢一定係好少見亞洲人la....對我地2個極度熱情......唔理其他客人.....
早餐係自助形式的.....但佢就幫我地兩個夾左好多好多野食.....滿滿的一碟.....
問題係...佢夾左好多cheese俾我地.....可憐的 ah da 唔食奶製品ga ma....
想阻止佢....佢又唔識英文.....我地又唔識講土耳其話.....
經過一輪指手劃腳.....佢仲向我地笑......以為我地想要多d cheese....=.="
我今次真係幫唔到ah da la.....我都自身難保.....=.="
好唔容易先清晒成碟cheese ja.....>.<
咁ah da 點算lei? 要佢食左d芝士......比死更難受wor.......
佢最後唯有......趁熱情waitress擰轉面......好鬼祟咁收埋d cheese.....
熱情waitress成日企係我地隔離....望住我地食早餐......
我深信佢好鐘意我地....又對我地好好奇.....haha.....有d受寵若驚tim~~
佢實在太搞笑.......我地一定要同佢影張相ah!!
佢一聽到.....就好開心咁....個樣露出一副"真ge? 我係咪發緊夢?"的表情.....
最抵死係....佢身邊的同事....撞一撞佢.....一副"你得米la...."的表情.....
佢就即刻整理下自己d頭髮 + 制服.....超認真lei.....
我都不禁笑左出黎......我依d small potato....竟然有人會因為同我影相而咁開心!!
haha.....不過....如果.....佢係男人.....我一定會好驚.....>.<...
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!