2010年7月7日星期三

Day 8 香爾魯發 下篇之高度戒備

食過早餐後......就要返房梳洗+執拾行李......
要離開adiyaman la.......byebye la 人頭山.....
向著我地的下一個目的地--- Sanlifura 香爾魯發進發!!
Picture
第5站: Ataturk Dam 阿塔土耳其大霸
係去Sanlifura 的路途上.......
會經過Ataturk Dam 阿塔土耳其大霸......
依座大霸開始1983年開始興建.....花左7年時間先完成.....
Picture
依座水霸有水力發電的設施......為土耳其中部供應淡水 + 電力......
Picture
依座水霸除左係土耳其中部的一個重要基建......亦係中東最大的一個水霸.....
導遊哥哥話依個水霸.....經常都係恐怖分子襲擊的目標....
佢話....話唔定d恐怖分子依家就躲係某d角落.....正監察住我地lei.......
佢咁樣講.....即刻好驚tim.......>.<
我冒著生命危險影依d 相ga!!
Picture
依庭大霸又真係幾宏偉ge......
排洪個陣應該好有氣勢~~~
Picture
依個咁別緻的東東.....係一座紀念碑......
上面寫有......為興建大霸而死亡的人的名字.....
Picture
搭左好幾個鐘車.......終於到左Sanlifura 香爾魯發 la......
先去酒店check in 先......
但由於導遊哥哥唔想尋日的吵架事件重演......
sam & anthony 係住番原本行程o個間酒店.......
而ah da, 我 & 導遊哥哥就住另一間.....
驟眼睇.....我地住個間新過sam & anthony 的好多lei.....
依間係我地的酒店房....settle 後....係時候出去食lunch la....
Picture
Sanlifura 香爾魯發靠近Syria 敘利亞的邊境......
係一個受阿拉伯文化影響深遠的地方.....到處都充滿著亞拉伯風情......
人民都係以亞拉伯語交談.......同之前去過的地方好唔同........
依度好多街道都好狹窄........窄到只可容納一輛車.......係依度駕車真係好講技術....
導遊哥哥正好表演左佢出神入化的駕駛技術.......
依條係最寬的街道.....^v^
Picture
今日的午餐.....o係酒店附近的一間餐廳食......
頭盤又係蔬菜salad......
Picture
Pide 土耳其薄餅....
Picture
Kebab土耳其串燒.....
Picture
依塊包好大塊ga......
Picture
拉開佢仲大過我塊面.....
Picture
我唔知點食.....導遊哥哥教我點食........
唔係就咁食ga....要用塊包夾住kebab d 茄子+燒牛肉....yummy~^v^
Picture
Picture
唔知點解....依度d 可樂係無汽ga....好難飲.....>.<
我 & ah da 食得晒d食物....但sam  anthony就只食左d牛肉.....就咩都無食....
擺明覺得唔好食.....好浪費lei.....=.="
但佢地係要講....."o......the food tastes really good...." 食飽飽.....又係時候出發la.....
我地要企起街頭....等導遊哥哥駕車過黎接我地....
wa....等待的短短15分鐘......感覺好難受.....
依度除左我& ah da....係一個亞洲人都無ga.....歐洲人亦唔多見到....
當地人見到我地4個.....就好似世紀大發現咁.....
有d人駐足"觀賞"我地.....有d人不停打量我地......有d人對我地指指點點.....
我地好似去動物園咁....而我地係o個d 動物.....=.="
好唔容易上左車.....左穿右插.....終於到左下一個景點....
Picture
第6站: Abraham's Cave 阿伯拉罕洞穴
依度係先知阿伯拉罕的出生地.......
傳說當時的國王聽信讒言......下令殺光所有的幼童......以逃避亡國的命運......
阿伯拉罕的母親為就逃到依個洞穴生產.....依個洞穴就成為阿伯拉罕的出生地.......
Picture
Picture
恐怖灰鴿出沒注意!!!!
Picture
好靚的建築......
Picture
Picture
阿伯拉罕洞穴係伊斯蘭教徒的聖地.....成千上萬的伊斯蘭教徒都去朝拜.......
男士及女士要分開入去.....分開兩個地方朝拜.......
同一般清真寺一樣.....進入前要先脫掉鞋子.....女士係要用頭巾包著頭髮的......
一行入去.....聞到一陣陣的臭腳味......>.<"
好多教徒都專注地向著有水流出的牆朝拜.....
我地stay左一陣就走出去lu....
Picture
傳統的伊斯蘭教婦女......全身黑衫黑裙黑頭巾.......
Picture
又係時候去下一個地方....先要走過一個公園.....
導遊哥哥話Sanlifura 香爾魯發的治安比較差......
所以再三叮囑我地要小心自己的財物......尢其要小心小孩子扒手..........
就係因為佢的再三叮囑....我& ah da 就好驚.....即刻好alert.....
我地又好陰謀論咁認為.....依度d人望住我地....就係意圖搶我地野.....
總之行過依個公園個陣.....就係進入左高度戒備的狀態.....!!!
Picture
第7站: Pools of Holy Carp 聖魚池公園.....
傳說當先知阿伯拉罕被處火刑時......神把熊熊烈火變成水.....把柴枝變成魚.....
所以...依度d魚就被供奉為"聖魚"......
而依個地方亦變成著名的聖魚池公園.....
Picture
聖魚池呈長方形的.....兩旁都種滿樹木.....
Picture
Picture
池的兩旁仲有好多販賣魚量的攤子......供遊人餵魚.....
個魚塘真係有好多好多魚ga.....
Picture
導遊哥哥買左一碟魚糧.....扔下一小撮魚糧.......
Picture
成千上萬的魚一擁而上......有d 魚仲跳上水面搶食.....
可惜.....魚糧咁少.....魚咁多......魚糧就無份la.....食空氣la.....=.="
原來除左海豚&鯨魚.......鯉魚都會跳出水面ga!! 彈跳力好強ah!!!
依個場面真係超震撼!!!
其實依度d魚已經習慣左被人餵飼......就算無魚糧.....
只要做一個疑似扔魚糧的動作.....d魚被人呃左......都會一擁而上.....
我親眼見到導遊哥哥示範.....d魚真係衝埋黎ga....
但當我做同樣的行為時.....縱使我多麼的努力演出.....一條魚都呃唔到.......
我再加多幾錢肉緊......仍然係無魚show我.....水靜河飛......=.="
其中一定有d不可告人的秘技......無理由我失敗ge.....T.T...
Picture
因為好驚被人搶野.....
我& ah da 就緊貼著導遊哥哥+sam+anthony......
佢地3個咁高大......我諗其他人都唔敢走埋黎ge!!
無錯......其他人係唔敢接近我地.......只敢遠遠的打量我地.....
只有一個例外---一個睇落天真無邪, 非常可愛的細路仔.......
佢由我一落車的一刻.......已經跟住我地.....跟左我地好一段時間.....=.="
佢的出現.....令我地一直處於高度戒備的狀態.......
佢成日陰陰嘴向住我地奸笑.....(陰謀論.....XD....其實人家可能只係天真無邪咁笑.....)
唔通佢覺得我& ah da生得矮.....腳又短.....容易搶我地野? (唔好諗....我跑得好快ga!!)
或者....佢以為我地生得矮.....係小朋友? 想同我地玩...?(唔好諗....我唔會隨便同你玩ga!!)
唔理la.....我地唔可以掉以輕心ga.....
可能.....可能.......只係我自己杞人憂天......=.="
Picture 

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!