2010年7月13日星期二

知音人

今日........炎熱的天氣下........如常的趕往上班.......
走到醫院正門不遠的位置......
一個女人向我走近.....非常興奮的跟我說:"姑娘!!!"

我:"o? 你係..... " (我對眼前我女人完全無印象....)
佢:"我之前被電車撞到....你照顧過我ga....." (即刻勾起我點點的回憶....)
我:"我知 la.....你好番晒la wor.....返黎覆診ah?"
佢:"我好番la......bla....bla.....bla......."
下刪100字......

每日出入病房的病人好多.....不可能記得每一個病人......
"佢"令我留下印象......因為......佢係一個交通意外傷者......
當時.....我仲係日記記下依件事.....
上年11月.....佢被電車撞倒......多處骨折....口腫面腫......被送來我工作的病房.....
正正係我車禍後復工不久.....仲係趷下趷下咁返工....
一個早上......佢剛剛sit out 不久......就不停賴著要回到床上躺下來.....
佢:"姑娘......我唔坐la...."
我:"唔得......坐多陣先......"
佢:"我想返上床ah......"
我:"你知唔知成日訓係度.....對個肺唔好ga......"
佢:"你唔明ga la......我真係好痛ah....."
我:"我唔明? 我完全明白你的感受wor....."
佢:"你明?" (佢O左嘴.....)
我:"係ah...好奇咩? 我前排都被車撞到斷腳ah...我o岩o岩復工..你唔見我行路趷下趷下咩?"
佢:"下?" (佢個樣超顎然.....)
我:"係ah.....我o個時都成身傷ga.....但我每日都堅持坐出來ga......"
佢:"咁你依家仲痛唔痛ah?"
我:"又腫又痛....但唔活動下唔會好.....所以你都應該坐出來......"

其實車禍後.....經過猛烈的撞擊......
除左身體會骨折......大大小小的軟組織亦有機會撕裂......
sit out一會兒......都蠻痛蠻難受的.......所以唔想出來坐.....理解的......

自o個日之後......佢再無抗拒sit out......亦再無喊痛.....
直至出院......佢每次見到我........都會問候我一番.....好似遇到知音人咁......

難得的係......相隔大半年.....佢仍然記得我.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!