2010年7月25日星期日

Trust fall 般的婆婆

我今日做左一件好事....^v^

今日.....如常的一個星期天.......
如常的換衫返工.....如常的走過曬到阿媽都唔認得的街道.....
如常的走到巴士站附近的食店.....食午餐.....再預備返工.....
如常的邊走邊抱怨.....點解禮拜日無假放.....

正當一切都自以為如常的時候......
離我5米外的一個畫面........令我知道今日一點都不平常....
一個等緊巴士的阿婆突然跌倒.....好震撼的一個畫面......
阿婆趺的姿態....如 trust fall 的一樣......成個人筆直.....雙腳完全無屈曲的.....
(依個畫面令我好震驚.....玩trust fall......都好難咁筆直咁訓低.....>.<)
接著傳來"PANG"一聲.....好大聲......阿婆的頭撞到地la.....
本能反應....顧不得有多無儀態.....第一時間衝去阿婆身旁.....睇下阿婆有無事.....
阿婆係清醒的.......心跳有d 快.......但就ee....er.....er......答唔到我.....
身旁的路人甲乙丙丁都沒有走過來幫手.....我只好自己 call 999......=.="
雖然依條街我每日都會走過.....但一時間.....我竟然諗唔起個街名........=.="
講下周圍的建築物....call center 終於肯定我的位置......
隔左一陣....附近商場的工作人員都出來幫手.....終於遇到一d 熱心的hk 人la....^v^
我陪著婆婆.....直至救諼車來到.....我就走了.....

擾攘左好一會兒.....
我亦係時候趕去返工.....唔好話食飯.....無遲到已經偷笑.....
還好......時間o岩o岩好.......只係犧牲左午餐時間.......仲有時間飲盒奶先開始工作.....
做做下野......突然好肚痛......痛得彎著腰.....標晒冷汗地寫牌板.....寫止痛藥都無用.....=.="
好唔容易捱到食晚飯.....食完都係痛.......但無咁痛......太好la....^v^

好人真係唔易做......
好彩的.....讓我遇到她.....令我有日行一善的機會....^v^

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!