2010年7月11日星期日

Day 9 安卡拉 上篇之生死時速

今天.....係3日2夜人頭山之旅的最後一天........
要返去cappodocia......所以.......今日將會係車上渡過......
6點多就要起床.....食過早餐....要趕及在早8點前離開香魯爾發.......
導遊哥哥話香魯爾發有好嚴重的交通問題......"severe traffic jam after 8".....
如果8點後仲未離開.....就會"trap in traffic jam".....
幸好......我地準時離開.......^v^.....
Picture
sam & anthony 終於離我地而去.....
佢地要去機場.....所以唔會跟我地返去cappodocia.....
對我黎講......都算係一件好事ma......
車子的空間多左好多.......我可以同ah da 坐......可以好舒服咁坐la......^v^........

第1站: Arkeoloji Muzesi 考古學博物館
返cappodocia 的路途上.....經過依個博物館......
參觀博物館....其實並唔係行程的一部份.......
因為導遊哥哥突然有d唔知咩野要整.......要行開一陣.....
參觀博物館係臨時加入的自費攝時間項目......
佢suggest 我地去依個博物館-----the best & biggest mosaic museum in turkey.....
我都鐘意mosaic......當然就梗係去la......
Picture
咁咩係mosaic lei?
mosaic....又名馬賽克.....係由各種顏色小石子拼貼組成的"鑲嵌細工".........
Picture
一入去......就見到一排排的石像.......
Picture
Picture
依度的鑲嵌畫......都係由西元前3世紀的 Zeugma的遺跡挖掘出來的......
Picture
內容.....好多都係同古希臘的神話故事有關的......
Picture
Picture
另外.......亦有好多幾何圖案的鑲嵌畫......好靚lei.......^v^
Picture
即使好複雜的圖案....亦都難唔到古時的人......
Picture
依幅係鎮館之寶----The Gypsy Girl......
但點解咁出名lei?  依條問題我都有問過導遊哥哥.....
佢答我......."Unique"......
但每一幅作品.......都係獨一無二.....都係unique ga la.....
唔通......佢同我對"unique"依個字的definition 唔同!?
Picture
古羅馬時代的錢幣........
Picture
唔知係咩黎......
Picture
走馬看花的走過博物館一圈.......
導遊哥哥做完野返黎.......我地要走la.......
一上車.....駛左唔夠15mins.......就到油站.......又係時候入油la....
Picture
入完油......導遊哥哥落左車......駛左架車去.......洗車........
佢真係好愛乾淨.......每次車子停左......佢都會抹車........
不過雖然依家車子好乾淨......但我相信.....好快......又會佈滿雀屎+塵垢.......>.<"
Picture
車子繼續的以"we are flying"的速度向前高速奔馳........
唔知過左幾耐.......走左多少公里.......
我只知自己不停的經歷睡/醒/吹水/睡/醒/吹水 依個cycle......
每次到醒的episode.....我見到.......車上的時速計.......不斷的向上爬.......
由最初的70....80.....90.....一直上到160km/hr.....
有好幾次......車速更跳上190km/hr.....
我想講......原來車速接近200km/hr.....成架車好似離地咁.......
我真係有種"we are flying"的感覺......=.="
依一刻....我真係好鐘意安全帶o個種束縛的感覺.......
我同ada 不停昅個車速計......睇下仲有無加速.......再加速好危險ga ma.....>.<....
其實我係咪拍緊生死時速!? 我唔想上A1頭版ah......我仲有好多野未做ga.....>.<....
o.....被導遊哥哥發現左.....佢同我地講...."dun worry, not yet exceeed 200km/hr...."
"the upper limit of highway in turkey is 220km/hr....."
o......原來佢仲有加速的空間.....=.="
雖然車子係開得好快......但導遊哥哥係好安全ga.....
佢係公路無車的情況下......先會咁高速ga ja.....
中午......終於安全到左.......Kahramanmaras 卡赫拉曼馬拉什......
Picture
Picture
第2站: Mado at Kahramanmaras 卡赫拉曼馬拉什
導遊哥哥話俾個final chance 我地.....食多次"全土耳其最好食的雪糕"......
Picture
除左雪糕....仲有其他野賣ga.....
Picture
我當然唔會錯過依個機會la.....
不過今次食的.....唔係上次食的超硬羊奶雪糕......
而係好多種唔同口味的軟雪糕......
有dd似雪粑ga~~~baileys + rasberry 好好味~~~
食完一杯都唔夠.......haha.....前前後後食左2杯lei~~~yummy~~~
the best ice cream in turkey....i m loving it~~~ ^v^
Picture
wawawa!!! 出面有好大杯雪糕ah~~
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!