2010年7月14日星期三

Day 9 安卡拉 下篇之露宿巴士站

食過雪糕......車子就直奔去一間似曾相識的餐廳.....
haha.....去程時係度食過lunch lei.....
o岩o岩食左2杯雪糕......好飽lei......咁快又要食飯......
Picture
裝潢雖然簡陋.....但又不失當地的特色.......
Picture
午飯時間.....都無咩客人......餐廳的位置太太太偏僻la....
Picture
又係薯仔煮雞飯......唔能夠要求太多la~
Picture
食完飯......又係時候起程la......
一坐就坐左好幾個鐘.......真係坐到patpat都痛ah......
導遊哥哥俾我地落車去toilet + 入油......
實在太太太開心.....可以走動一下la......^v^.......
Picture
導遊哥哥又係度洗車.......haha.....
Picture
又要上車過番chairbound的日子.......
食飽飯......無野做........當然抵受不了周公的招喚.......
又係睡/醒/吹水依個episode.......又唔知過左幾耐.......
一訓醒.......就見到依個畫面la.....
咦!? 前路有路障? 依架係咩車? 發生咩野事?
Picture
o.......? 導遊哥哥叫我地拎個passport 出黎.......
d 軍人睇過之後......就俾我地走la.....
原來依段路段....係恐怖份子的襲擊目標......
所以有軍人把關.......駛經的車輛都要安檢........
d 軍人好高.......四肢發達.....昂藏6呎.......有槍ga....唔打得都睇得ah....>.<....
Picture
下午4點多......車子終於駛回cappodocia 的附近la.....
我又再次見到cappodocia 獨有的奇岩怪石la.......
但........個天做咩咁黑ge? oh my god......落雨.......愈落愈大........
雖然心裡仍然係感到自己好好彩.....
因為.....我係cappodocia 的日子......天氣蠻好lei......
落雨天黎cappodocia 真係會感到好失望ma.......回程先落雨.....都算係咁ga la.....
Picture
Picture
駛過最大雨的地方.......回望一下.......真係好大舊烏雲lei.....
Picture
4點多......終於到左我地熟識的......Goreme.......
個天無咁灰la......雨過天晴~~~~
yeah! 我終於返黎la.....我地的人頭山之旅正式結束la.....
真係要同導遊哥哥講byebye la.....thx~~~
佢真係一個好導遊......日日駕車超過10多小時.......無得抖......超辛苦lei......
仲要忍受一個non-stop係佢旁邊訓覺的團友.......
佢心中一定有個謎團---點解香港女仔成日都訓覺!?  XD
Picture
又返黎依個巴士站la......
先去旁邊的巴士公司counter買車票先........
Picture
今晚我地要去首都Ankara安卡拉......再轉車去Safranbolu蕃紅花城........
其他巴士公司今晚都無車去Ankara......要明早先有車.....
只有紅色招牌的 Nevsehir Bus Company 係6點有車......
別無他選......只得一個選擇.....但買之前......當然要問清楚細節.....
o個個職員好清楚咁話俾我地聽.......我地依家搭車.....晚上11點多會到Ankara....
然後係Ankara再轉通宵車去Safranbolu.......
Picture
本來係想去餐廳食晚飯......然後先上車去安卡拉.......
可惜....時間緊迫......只夠時間買個kebab + 汽水......
就要去巴士站la......
Picture
當我好無聊呆等之際......突然見到一個熟悉的面孔.......O?
我見到係人頭山結伴同行的日本妹ah!!!
haha......超開心lei.....估唔到我地會再之相遇lei~~~ ^v^
haha......不過我地去唔同的地方......唔可以再同行lu....
anyway......nice to meet u!!!!
Picture
6點多......終於上車lu......全車滿載.......
cappodocia.......byebye la.......
向外望........駛離cappodocia......雨停左.......天好藍lei......
Picture
向著Ankara安卡拉進發......gogogo~
Picture
依家就係我地今次搭的巴途巴士.......
Picture
晚上的11點半.......終於到左Ankara安卡拉........
我地一落車....就拖著行李跑到巴士站otogar 內....希望盡快買票去Safranbolu蕃紅花城...
首都的巴士站......大得像個機場般.....
Picture
買票的樓層.......有上百個一字排開的巴士公司counter.......
d 巴士公司職員......一見到我地依d遊客狀的物體......就一擁而上....
真的好恐怖.......同時亦很狼狽......>.<"
我地2個不停係人群中穿插.....不停的去唔同counter詢問......
買一張車票都唔易......巴士公司係好多.....但去Safranbolu的屈指可數.......
亦唔係每一間公司的職員都識講英文......擾攘左好一段時間.....
最後......我地終於搵到經營Safranbolu 路線的......
但依d 巴士公司都異口同聲話.......凌晨係無車去 Safranbolu ga......T.T....
最早的一班車......係明早的7時出發.....
oh my god.....初初以為天衣無逢的plan......原來我地被人呃左.......太可惡la.....!!!!!!
凌晨時份.......2個身型細小的香港女仔.....係一個唔熟悉的巴士站.....點算好?
有2條路俾我地選擇......
1. 去Ankara搵間hostel訓一晚.....第2朝再搭車去Safranbolu......
但由巴士站去市區唔知要幾耐.....出到市區可能已經凌晨2,3點.....
仲要逐間hostel睇下有無vacancy......實在太危險la.....=.="
2. 留係巴士站......過一晚......
不過巴士站無野做......而且好雜.......要好小心.....
最後....我選擇左......留係巴士站.......我地去到一間快餐店呆坐.......=.="
Picture
終於可以坐低慢慢咁食番餐la....
真係可以好慢好慢咁食......我有7個鐘......=.="
Picture
依個漢堡包......估唔到到咁好味~~~~yummy~~~
Picture
我地係快餐店食完野......就係度寫下日記......再睇下guide book.....
做左咁多野......都只係用左3個鐘.....太可惡la.....點解d時間過得咁鬼慢ga......!!!!!
之後......輪流去洗手間梳洗一下......
好恐怖....洗手間係遠遠的一端......一個人行去的時候......好驚.....
沿途不停有男人向我吹口哨+"問候我"......我垂下頭......急步的走向洗手間.....
sigh....一邊梳洗.....一邊擔心緊係度等我的ada......都係快d返去la.....
梳洗過後.....我地就走左出去侯車大堂.......
依個時候.....已經係凌晨的4點.......大堂只有幾個人........小猫三, 四隻......
我地2個覺得.......同女人坐比較安全.....就坐左係全場唯一一個的女人旁邊.....
點知......當我地聚精會神睇緊guide book 之際........
坐係我地隔離個女人突然係到喊.....突然又係到笑......仲要玩火.......=.="
嚇死我地......千揀萬揀...... 揀左個全場最唔正常的......真係好黑......=.="
我地梗係即閃la......太恐怖la.......
再次settle 後......我地又繼續睇書.......不知不覺間.....我又睡著......
付出左我的第一次--- 係巴士站露宿......太難忘la......>.<....
凌晨的安卡拉.....只有攝氏4度.....好凍好凍........時間快點過la......
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!