2010年7月28日星期三

Day 12 伊斯坦堡 下篇之金屋藏猫

到左巴士站......當然係即刻去買車票ma.....
下一班車.....要等多1小時30分......omg.....要在巴士站發呆了......
依個巴士站唔算大......人流亦唔多.......
只有5,6間巴士公司的櫃位......每個櫃位只有一個員工.....佢地好似好得閒咁~
Picture
無無聊聊的......在巴士站閒逛.......讓我遇到他.....
他係一個快要70歲的伯伯....係一個擦鞋匠.....不能說話......只能發出o依o依呀呀的聲音....
Picture
即使係一份厭惡性的工作......
佢整天都微笑著完成工作.......真的蠻欣賞佢敬業樂業的精神.....
Picture
佢係一個友善......和藹可親的老伯伯.....
Picture
之後......當我正煩惱緊......點樣消磨餘下等待的時間之際..........
我的救星出現了.....
巴士公司的職員帶左我地去左一個荒廢的櫃位.....有d咩咁好睇lei?
原來.......依個巴士站住左一個小家庭.......
依位係猫爸爸.....個樣幾輕鬆.....佢好黏人ga.....
Picture
依位係猫媽媽......佢警覺性很高的......依d係媽媽的天性.....Picture
接著係4小福.....係4隻小小小猫.......佢地應該o岩o岩學識行.....行路時仲腳震震ga......
大B & 二B.....活躍的走來走去.....
Picture
三B & 細B.......懶洋洋的在睡覺.....
Picture
佢地真係好細隻.......手掌咁大 ga ja.....
Picture
之後.....猫媽媽行左去一個紙箱內.......
原來金屋藏嬌! 仲有未開眼的孖寶3兄弟......
猫媽媽原來去餵奶......孖寶3兄弟就係旁邊努力吮奶.....
我好唔要得lei.....偷看人家餵奶.....>.<".....
Picture
唔要得的除左我.....仲有偷窺中的猫爸爸......haha~
Picture
當我地正在瘋狂影猫之際......
其中一個巴士公司叔叔走左過黎......帶我地去巴士站內的便利店.....
雖然言語不通.....但我地估佢的意思係叫我地買d野食俾猫猫.....
最後....買左一盒牛奶.....
Picture
和一根香腸.....
Picture
巴士公司叔叔接過食物....就熟練的把香腸切成小塊......
Picture
其實我都唔知d猫猫係咪會食香腸ge.....=.="....
Picture
跟猫猫玩.....快樂的時間過得特別快......
不知不覺間......個多小時已經過了.......夠鐘上車la......byebye la 猫猫.......
我地向著Istanbul 進發!
Picture
今次的車子好橙lei~
坐係我地隔離的......應該係一個鄉下地方來的人......
身上有濃烈的牲畜氣味......應該係第一次去大城市.....
佢好多野都好陌生的樣子.....服務員又不太願意幫佢.....
我地言語不通.....想幫都幫不了.......
Picture
要搭~6個鐘車.......真的坐得patpat 都痛ya......=.="....
Picture
又係藍天白雲......風光明媚的.....
Picture
黃昏的時候......終於到Istanbul 的中央巴士站 la.....
酒店之前已搵左.......所以好快就在酒店settle down la......
Picture
夜幕低垂.......再次來到依個熟悉的地方.......
Picture
Picture
今晚的晚餐........
Picture
又係米飯布甸......yummy~
Picture
依個係今晚的房間........顏色好鮮艷.......又乾淨~~~
要努力的pack 好行李......聽日last day la.......
執完就去見周公了lu.......z....Z....Z......
Picture 

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!