2010年7月20日星期二

Day 11 蕃紅花城 上篇之舊城景點衝衝衝

訓左12個鐘........好滿足.......
haha.....旅行的時候昏睡12個鐘.......係好奢侈的行為lei......
鐵人da訓完之後脫胎換骨......成個人生猛晒........
梳洗過後.....又係食早餐的時候la.....
Hostel主人為我地預備的早餐......
Picture
芝士+蕃茄+青瓜+蜜糖+雞蛋.......
舊蜜糖好甜.....一食落口......有種好窩心的感覺.......好幸福~~~
Picture
當然唔少得麵包la~~~
Picture
食飽飽......出門口.......gogogo!
一出門口......就見到一隻公雞........
流浪狗 or 流浪猫都見得多........流浪雞第一次見......*O*.....
Picture
第1站: Safranbolu Kent Tarihi Muzesi 蕃紅花城歷史博物館
尋日去完蕃紅花城周邊的地區.......今日我地就主力係舊城區一帶參觀........
第一站係去位於山丘上的蕃紅花城歷史博物館.......
當我向上行的時候......條路愈黎愈爛......=.=".....
Picture
依個就係博物館的正門.....好無奈......
天ah.....連門口都係爛爛的........想行入去都唔容易.......
我地風塵撲撲咁行上黎.......對鞋都滿佈泥濘......>.<"......
可憐的......我對鞋原本係白色的.....依家都變了灰色......=.="......
Picture
博物館仍然對外開放ga.......
建築物的前身係舊行政廳 Eski Hukumet konagi.....後來改建成為博物館.....
Picture
博物館都位於一個地勢相對比較高的位置......望下去的景致.....好美lei~~~
跟istanbul, cappadocia 的景致完全唔同lei......
有好濃烈的小鎮風情lei......^v^......
Picture
蕃紅花城係1994年列為世界遺產城市.......
好強.....整個城市都係遺產!
Picture
City of Heritage!
Picture
博物館分為3層.....要著鞋套進入ga~
一樓擺放著好多關於蕃紅花城的書信文獻, 照片......
Picture
二樓擺放著ottomen empire 時期的家具裝飾......
陳列的公仔.........個樣好恐怖......總係覺得佢怒啤緊我......>.<"......
我總係覺得依d 公仔夜晚會自己郁ga.......諗起都覺得恐怖......>.<"......
Picture
電話+相機.......好懷舊.....
Picture
傳統服飾......傳統婦女要帶頭巾ga......
Picture
金銀銅器......好有特色~~~
Picture
conference room.......
wow!!! 係度開會好型ya~~~~
Picture
地下....主要介紹左蕃紅花城古時的傳統4大產業.......
產業1號: 糖果業......傳統的土耳其---lokum........
Picture
依d 係陳列品......唔食得....但都做得好精緻ya~~~~
PicturePicture
產業2號: 香料業.......
Picture
產業3號: 銅鐵業.......
Picture
產業4號: 馬鞍業......
Picture
haha.....其實我一向都唔鐘意參觀museum.....
不過一場黎到........點都要睇下ge~~~~ 第2站: Saat Kulesi 鐘樓
蕃紅花城歷史博物館後面.....就係另一重要地標---鐘樓.......
周圍人影都唔多隻ga.....
Picture
近望鐘樓......
其實座鐘樓好矮ga ja.....絕對唔係相像中咁宏偉!
如果抱太大的期望......註定會失望而回lei......>.<......
Picture
鐘樓隔離.......係疑似軍營的物體......當然我地係唔可以入去參觀la....
只有一個軍人係度站岡.......守衛真係好"森嚴"......*O*Picture
正常的情況下......旅客係唔可以影軍事建築物ga ma........
唔知係咪犯法......但通常都有警告牌ma......
依個拎著鎗的士兵.......不但沒有阻止我地..........
仲望鏡頭.......對著我地微笑......haha~ 好搞笑!
Picture
第3站: Kileciler Gezi Evi 民家
睇完museum.....就沿著之前的話山路往下走.......
走左~15mins.....終於走到hostel 附近了......
之前tourist informaiton o個個叔叔highly recommend 過幾間民家.....
我地就四處找尋依間民家la......
多得當地人的幫忙....我地終於搵到依間毫不起眼的民家la......太好la~~~
Picture
傳統的民家.......就係museum house......
Picture
內裡的擺設......其實跟尋日參觀過的傳統民房分別不大.......
Picture
分別係依度唔會有人導覽.....
其實咁樣仲好......我地2個都唔鐘意有人guide 住......
咁樣我可以樂得清靜.......自由地拍照......
Picture
我地2個其實對依類型的展覽興趣不太大.....
再者.....尋日已經睇過了......所以今次都係走馬看花的參觀......
隨意的走了一個圈.........就離開了~
Picture
第4站: Hidirlik Tepesi 山丘
我地繼續向下走.....手上只有一張極簡單的地圖.....
去找尋我地的下一個目的地......
Hidirlik Tepesi 山丘係邊? 只知係歷史博物館的另一方......
向著歷史博物館的反方向往上走.....應該唔會錯ge.......
繞過大街小巷.....
Picture
行行行.....突然見到依個路牌.........
yeah! 今次應該搵o岩la~~~
Picture
繼續行.......行到上頂.......點解見到飛機ge!?
再望一望......我地要去的山丘.....應該係對面山頭.....omg!
又要行番落山.......再行番上山......
Picture
終於見到一條比較似樣的小路.......
行左好一會......終於見到依個路牌.....yeah! 我地今次去o岩地方la~~~
入場費盛惠1TL~~~
Picture
其實山頂好似一個公園咁......
遊人唔多.....管理員超悠閒lei~~~
Picture
有好多好靚.......色彩又鮮艷的花花草草~~~~
Picture
依度最吸引之處.......係可以360度欣賞蓄紅花城......完全無高樓大廈阻隔.......
wow~ 居高臨下.....可以飽覽成個蓄紅花城~~~~
大大小小的房子......都係紅色屋頂的.......整齊的排列著.......
Picture
我想講......蓄紅花城真的係一個好美麗的小鎮~~~ ^v^~~~~
I love Safranbolu~~~~ >3<~~~
Picture
整個早上都係馬不停蹄咁去參觀景點..........
真的有一種衝task 的感覺lei~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!