2010年7月25日星期日

Day 11 蕃紅花城 下篇之得不到的遺憾

天ah........忘我的不停買買買......
荷包的銀兩......好快就被我洗光la.....唔緊要......再去唱錢.......
可惜當我地去到銀行之際......銀行已經關門了......T.T........
我又無提款卡.....有ATM 都無用la......T.T........
Picture
無錢買野.......繼續四處閒逛........
走到售賣各類手工藝品小街........手工藝品都好精美........真係好唔想走lei.......
Picture
路過麵包店.......整間店只售賣一種麵包.......
Picture
一走入去.......唔係見到陳列的麵包......而係見到工場式的製造過程......
完全係一個麵包工場........好得意..........
Picture
佢地見到我地拎住相機.......即刻擺番個pose 俾我地影相.......haha~~~
其實我唔明.....點解右手邊的2位人兄要企到咁高......*O*.....
Picture
行番出去大街......
突然一群女孩衝過來........嚇了一嚇lei.......
一個女孩問我......"speak english?"
原來佢地今日的任務......要訪問外國人......以訓練一下日用英語lei.....
小時候我都參與過類似的活動.....我當然好樂意接受佢地的"訪問"la......
佢地每一個人都拎住一張A4 紙......充滿著密密麻麻的問題.....
問題來來去去都係.....
"wt is your name?"......"wt is your favourite food?"............
"where are u come from?"......"do u like turkey? "
唔可以太複習......答覆要盡量簡短.......
一個接著一個的訪問......但我的答案都係一樣的.......haha.....
我攬住的o個個女仔.....好得意ga~~~
Picture
依個人好搞笑......
我地路過佢的店子.......佢叫住我地........
走入去睇下有咩新奇野.......老實講.........內裡無咩野值得買.......我恨不得即刻離開!!
佢要求合照......係用我地的相機同佢合照.....
然後要求我地曬相.......再寄番張相俾佢.....咁多要求.....都唔緊要.....
最搞笑係......佢唔記得自己的地址......搵左好耐先搵到......=.="........
Picture
走到 Arasta Bazaar......
係一個小小的市集.......售賣的東西跟外面的沒有多大分別......
Picture
但我仍然搵到心頭好......可惜荷包已沒有錢了......
佢地唔肯收EURO.......亦唔收面額大的鈔票......
天ah......有錢卻用不了..........同時又不停的讓我遇上最愛.....
接二連三的見到心愛的東西......卻沒辦法永遠擁有.......
o個種抱撼......係多麼的令人感到難受.......>.<"......
我不在乎天長地久.......只在乎曾經擁有........但曾經擁有的機會我都沒有......T.T......
Picture
依依不捨的離開.......
又係食晚飯的時候la.......sigh......好不容易先搵到一間餐廳lei......
menu 沒有什麼選擇.......
Picture
依d牛肉好好味的~~~
Picture
依個係烤牛肉的爐.......好特別lei.......
Picture

由hostel 望出去......太陽下山了........
但仍然係美的........^v^......
Picture
我地都要收拾一下剛買回來的戰利品.......明天要離開了......捨不得.....  

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!