2010年7月11日星期日

"fxxk u"?

不停的返左10日工.....終於等到一個night shift......
尋晚......一返工.....如常的接更.......
當我地正在交更的時候......
一個年輕女子 & 一個男子衝左入黎病房.........
個女人樣子蠻惡的......指著腋下....."I am painful!!"
IC 好自然咁指左佢去TV room 等醫生.......

依個女子係Day ward 做完手術.....
出左院覺得痛&個傷口有d 滲血.....就黎左我們的病房.....
佢同我地講英文.....但明明中文係好流利ga wor......=.="...........

交完更......同事都走了......只剩下我& night 更的同事......
我地各自忙於round case 之際......
同行的男子走出黎.....問"姑娘, 幾時有醫生睇? 佢好痛...."
我: "幫你通知左醫生...但醫生依家係手術室.....無咁快出黎......"
佢: "ok....唔該姑娘......" 之後佢就行番去女子身邊......
咁我又繼續做野la.....

隔左一陣.....個女子走出黎......
佢:"nusre, i am painful, when will the dr come?"
我: "我通知左醫生........但醫生一定係做左d急野先.........你再等多一陣......"
佢: "I am bleeding!!!" (<--  超惡超大聲超串........=.=")
我: "我再call 多次...........你等多一陣 la....."
之後佢就怒氣沖沖咁行番入去tv room......

又隔左一陣......突然聽到個女人係度超大聲吵鬧....
我心諗......唔通佢同男朋友係TV room 開片!? 嘈醒晒d 阿婆咪大穫!!!
同事走過去......想叫佢靜dd.......原來個女人係度講緊電話.....=.="
突然........依對男女衝左出病房........
同事就嗌...."小姐, 你唔等醫生la?"
點知......換黎一句........."FXXK YOU!!!!!" (<---超大聲....=.=")

好無奈........
等得耐就等於可以鬧姑娘ga咩!?
點解d人受過教育....都可以咁無禮貌ga!???
可唔可以積番d口德ah!!!
將心比己......醫生一定係處理個d life-threatening 的case 先ga la....
佢咁有中氣........咁大聲鬧人.....好明顯........唔係好urgent la.....=.='

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!